جایگزین مسیر

بررسی حریفان یونایتد در بازی های فشرده ی کریسمس

by | آذر , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-منچستر یونایتد از 7 بازی اخیر خود 19 امتیاز به دست آورده و در فاصله ی 7 امتیازی با منچستر سیتی و چلسی (فعلا) است.

منچستر یونایتد در هفته ی آینده در تئاتر رویا ها میزبان نیوکسل است.از پنج بازی اخیر این دو تیم 4 بازی به سود منچستر یونایتد و 1 بازی به سود نیوکسل تمام شده.نیومسل از پنج بازی اخیر خود 3 باخت یک مساوی و یک برد به دست آورده است و با 23 امتیاز در رده ی 9 جدول قرار دارد.

تنها 2 روز بعد از بازی با استون ویلا منچستر یونایتد باید به خانه ی تاتنهام برود و در آنجا به مصاف این تیم برود.
از پنج بازی اخیر این دو تیم 2 بازی به سود تاتنهام و 1 بازی به سود منچستر و دو بازی مساوی شده است.تاتنهام از پنج بازی اخیر خود را با 3 برد و 1 مساوی و 1 باخت پشت سر گذاشته و با 27 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

بازی بعدی تیم 3 روز بعد از بازی با تیم تاتنهام و با تیم استوک سیتی است.در 5 دیدار اخیر این دو تیم 4 پیروزی برای من یونایتد و 1 پیروزی برای استوک بوده است.استوک سیتی با 19 امتیاز در رده ی 13 جدول قرار دارد.

بازی بعدی با تیم دسته 2 ای یویل تاون در جام حذفی است یوویل تاون فصل قبل در دسته چمپیونشیپ به مقام 24 ام رسید و در این فصل هم در لیگ 1 جایگاه خوبی ندارد و 22 ام است.

فن خال سرمربی منچستر یونایتد قبلا اعلام کرده است که در این بازی ها از سیستم چرخشی استفاده می کند باید ببینیم بازیکنان و کادر فنی در این بازی ها چگونه عمل می کنند.

۰ Comments