جایگزین مسیر

برنامه های مویس برای بازسازی تیم

by | دی , ۱۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانمویس در نظر دارد برای قدرت مند کردن یونایتد دست به چند تغییر در تیم خود بکند و از همین رو می خواهد چند خرید را برای منچستر یونایتد انجام دهد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس با مصاحبه ای که با سایت رسمی باشگاه انجام داده است به این نکته اشاره کرده است که می خواهد برای قدرت مند کردن یونایتد و برای به دست آوردن جام های زیاد  دست به تغییراتی بزند و از همین رو به دنبال خرید هایی خوب می باشد.

دیوید مویس در اولین روز سال نو در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف تاتنهام می رود و از مویس خواسته شد تا در مورد نقل و انتقالات زمستانی نیز به صحبت بپردازد و او نیز به سوال ها پاسخ داد.

مویس توضیح داد:این یک باشگاه بزرگ می باشد و من هرکاری می کنم که باشگاه را به بهترین تیم تبدیل کنم سرالکس در زمان خود با تغییراتی که در تیم انجام می داد و خرید هایی که انجام می داد همیشه موفق بود و من نیز می خواهم برای ماه های آینده و سال های پیش رو تیمی خوب و قدرتمند را بسازم من هیج شکی در این مورد ندارم من می خواهم به دنبال بهترین ها باشم و منچستر یونایتد را به  تیم عالی در سطح دنیا تبدیل کنم.

من فکر می کنم سرالکس در دورانی که در یونایتد حضور داشته همیشه به دنبال ساختن بازیکن و حتی خرید های خوب و عالی برای قدرتمن کردن تیم می کرده است.من همیشه به آکادمی نگاه ویژه ای دارم که در درجه اول برای من است که آنها را به بهترین بازیکنان تبدیل کنیم.شما دوست دارید بدانید چه کسانی به تیم اصلی راه پیدا می کنند این اولین کار من در یونایتد خواهد بود نگاه به جوانان تیم و رساندن آنها به تیم اصلی من هر کاری برای موفقیت آنها انجام می دهم و در درجه ی دیگر خرید بازیکنان خوب برای کمک به تیم می باشد که ما به دنبال آوردن آنها می باشیم.

زمانی که از مویس پرسیده شد در این نقل و انتقالات زمستانی به دنبال بازیکنی می باشد که در ژانویه آنها را به تیم بیاورد مویس جواب داد:”من نمی دانم درباره این سوال چه بگویم.من می گویم باید برای خرید بازیکنی که می خواهید او را جذب کنید باید تلاش کنید ما نیز در صورت امکان به دنبال گزینه ها در ژانویه می باشیم تا آنها را خریداری کنیم”.

۰ Comments