جایگزین مسیر

برونو فرناندز و شایعه خواندن مشکلاتش با اوله گنار سولشایر

by | مهر , ۲۴ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-منچستر یونایتد در آخرین دیدار خود در مقابل تاتنهام شکست تحقیر آمیزی متقبل شد و باعث شد خبرهایی مبنی بر مشکلاتی در اولدترافورد به گوش برسد.

هافبک منچستر یونایتد برونو فرناندز در صحبت هایش اعلام کرده است که قبل از شروع بازی های ملی و در جریان شکست تحقیر آمیز ۶-۱ مقابل تاتنهام رابطه وی با اوله گنار سولشایر خوب بوده است.

او پس از برد تیم ملی پرتغال مقابل سوئد که شب گذشته انجام شد به Sport TV گفت:

خیال بافی های زیادی در این مورد وجود دارد.ابتدا این بحث با هم تیمی هایم بود چون به بازیکن حریف نزدیک نبود , این یک بحث تنها با یک هم تیمی ام یعنی ویکتور لیندلوف بود , همانطور که در بازی امشب نزدیک بازیکن ما قرار نداشت , این گفتگو با سولشایر است.

من معتقدم که این راهی برای بی ثبات کردن گروه است. آنچه گفته شده است به هیچ وجه درست نیست.من در بین دو نیمه تعویض شدم این درست است با گزینه تاکتیکی.مربی به من گفت بازی تقریبا تمام شده است و بازی های زیادی پیش رو داریم.فهمیدم.من راضی نبودم اما چیزی نگفتم که به گروه ضربه ای وارد شود.

با باخت مقابل تاتنهام اکنون یونایتد در رتبه شانزدهم لیگ برتر حضور دارد اما فرناندز اصرار دارد که هماهنگی تیم در اولدترافورد هنوز خوب است و تیم سخت تلاش می کند تا در مقابل نیوکاسل مسائل درست شود.

فرناندز اضافه کرد:

در پایان بازی مربی برای من پیامی ارسال کرد تا برای تیم آرزوی موفقیت کنم و اگر می خواهم کلماتی برای حمایت از تیم بنویسم.ما در پایان پیام صحبت هایی داشتیم و از مربی بابت حمایتش از او تشکر کردم و تاکتیک های او برای من عالی است.

برای ایجاد مشکل از من , همکارانم یا مربی استفاده نکنید.جو خوب است و تیم آماده پاسخگویی در بازی بعد خواهد بود.

۰ Comments