جایگزین مسیر

بزرگ ترین چالش در فوتبال

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – باتجربه ی حضور در جام جهانی به عنوان بازیکن، گری نویل آماده ی حضور در این تورنمنت به عنوان مربی در تیم ملی انگلیس می شود . او به عنوان کارشناس اسکای اسپورت عنوان می کند که چرا جام جهانی را دوست دارد .

من جام جهانی را دوست دارم زیرا …

“این بزرگترین مسابقه ی جهان است ، بهترین چالش و شما هر چهار سال یکبار می توانید آن را تجربه کنید، بازیکنان می آیند تا برای کشورشان بازی کنند، این بزرگ ترین چالش و آزمون در فوتبال است “

بهترین ستاره در جام جهانی …

 1

“زیکو در جام جهانی 1982 باورنکردنی بود. شما به عنوان یک پسر بومی در منچستر بزرگ می شوید، در زمین گل آلود بازی می کنید، هوا سرد است و همه چیز سخت به نظر می رسد. بازی ها دشوار است و آن ها ( بازیکنان ) فیزیکی بازی می کنند و بعد شما می روید و بازی بازیکنی مثل زیکو را تماشا می کنید. و می بینید که او بدون توجه به این مسائل، با مهارتی فوق العاده چشم اندازی متفاوت از فوتبال را نمایش می دهد.”

“او استعدادی غیرقابل باور داشت  و تماشای او در پیراهن برزیل در جام جهانی 1982 عالی بود، این یکی از خاطرات دوران کودکی من است که همچنان باقی ست. زیکو و برزیل خیال هر شخصی را به واقعیت تبدیل می کردند و حتی اگر نمی توانستند پیروز شوند، آن ها فوتبالی خیالی و غیرعملی ارائه می دادند.”

بهترین مسابقه ای که در جام جهانی دیده ام …

 2

“هنوز در راه است! در این تابستان برای انگلیس رخ خواهد داد. من باور دارم که این تیم آن را نشان خواهد داد و عملکرد واقعی خود را برای طرفداران به نمایش خواهد گذاشت.

بازیکن تازه واردی که دوست دارم بازی کند …

 3

” امیدوارم که یکی از جوانان انگلیسی ما باشد. امثال آدام لالانا ، دنیل استوریج ، رحیم استرلینگ ، جردن هندرسون و جک ویلشر، بازیکنانی هستند که امیدوارم بتوانند در جام جهانی ثابت کنند که چه اندازه خوبند.”

اولین خاطره ی من از جام جهانی …

 4

” تماشای انگلیس و گل برایان رابسون در برابر فرانسه در اسپانیای سال 1982، رابسون قهرمان من در آن زمان بود، او بهترین بازیکن انگلیس بود و مهمترین بازیکن در کشور. او در هر نبردی که به میدان می رفت اینطور به نظر می رسید زندگی اش به آن بستگی دارد ؛ او نیروی پیش برنده ی عظیم برای  کشور و باشگاه خود بود “

بهترین مسابقه ای که در جام جهانی به عنوان بازیکن حضور داشتم …

 5

“در مقابل کلمبیا سال 1998 ، ما آن ها را بردیم و به مرحله ی بعد راه یافتیم و این موضوع لذت بخش بود ، من از بازی هایمان در مقابل آرژانتین و پرتغال به عنوان یک بازی لذت بردم، اما ما آن بازی ها را واگذار کردیم و شما نمی توانید از حذف شدن لذت ببرید.”

۰ Comments