جایگزین مسیر

بلیند:من برای پست دفاع میانی به اندازه کافی باهوشم

by | مرداد , ۱۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-تصمیم لوییز فن خال مبنی بر به کار بردن دلی بلیند به عنوان مدافع میانی انتقادات زیادی را در بر داشت ولی خود او نظر دیگری دارد.

این بازیکن سابق آزاکس به طور معمول به عنوان دفاع چپ یا هافبک بازی می کرد ولی در بازی آغازین لیگ برتر مقابل تاتنهام به عنوان دفاع میانی مورد استفاده قرار گرفت.

این تصمیم فن خال در رسانه عمومی مورد انتقاد ، منتقدان و طرفداران قرار گرفت ولی پس از پیروزی یونایتد در مقابل تاتنهام و بدست آوردن اولین کلین شیت این بازیکن هلندی پاسخ انتقادات را داد و ادعا می کند که برای این پست به اندازه کافی “باهوش” هست.

بلیند به MUTV گفت: “من بارها قبلا گفته ام که فقط می خواهم بازی کنم.

اگر شما ببینید که همه بازیکنان می توانند چیزی را به تیم اضافه می کند ، پس این یک نبرد واقعی بر سر جایگاه هر کس هست و همه باید برای آن پست رقابت کنند.

من شانسی را در این مورد [ بازی به عنوان مدافع میانی ] داشتم و بیشترین تلاش خود را کردم.البته مردم همیشه می گویند که من قد مناسب و قدرت کافی برای این پست ندارم ولی خودم فکر میکنم که به اندازه کافی باهوش برای این پست هستم.

من فکر می کنم من در پست دفاع به همراه کریس اسمالینگ ، لوک شاو و متئو دارمیان عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم کلین شیت بدست آوریم ، پس من خرسندم.”

 

 

۰ Comments