جایگزین مسیر

بنا به گزارشات یونایتد با 45 میلیون پوند به دنبال کاروالیو

by | بهمن , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش گاردین اکنون ویلیام کاروالیو به عنوان جدی ترین هدف یونایتد برای تابستان نام برده می شود این بازیکن در سال 2014 دوازده بازی را برای اسپورتینگ لیسبون انجام داده است.

بنا بر گزارش این مقاله دیوید مویس سخت به دنبال این بازیکن جوان می باشد و می خواهد هر طور شده این بازیکن را در تابستان جذب کند و با پشتیبانی سران یونایتد از لحاظ مالی احتمال می رود این بازیکن به یونایتد منتقل شود.

بنا به گزارشات مسئولان یونایتد 12 بار بازی این بازیکن را از نزدیک تماشا کرده اند وقتی از مویس درباره حضورش در ورزشگاه ها سوال می شده است او در جواب می گفته است برای تغییر آب و هوا به این کشورها سفر می کرده است و احتمال دیگر اینکه او به دنبال این بازیکن جوان نیست.

این واضح می باشد که دیوید مویس از بازی کاروالیو تحت تاثیر قرار گرفته است و نمایندگانی را نیز برای تماشای بازی این بازیکن به پرتغال فرستاده است آخرین بازی که استعدادیاب های یونایتد در گیل ویسنته حضور داشته اند یکشنیه هفته پیش بوده است که با پیروزی 2-1 لیسبون به پایان رسیده است.

با بندی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد مسئولان این باشگاه نمی خواهند این بازیکن را زیر 45 میلیون به فروش برسانند ولی به احتمال زیاد این بازیکن در تابستان به یونایتد منتقل شود زیرا مسئولان یونایتد سخت به دنبال آوردن این بازیکن 21 ساله به اولدترافورد می باشند.

۰ Comments