جایگزین مسیر

بنا به گزارشهای رسانه های انگلیسی روی فاریا جانشین رایان گیگز خواهد شد

by | خرداد , ۱۸ , ۱۳۹۵

بنا به گزارشهای رسانه های انگلیسی روی فاریا جانشین رایان گیگز خواهد شد

پایگاه هواداران منچستریونایتدبا توجه به آینده نا مشخص رایان گیگز و احتمال جدا شدن این اسطوره از باشگاه منچستر یونایتد به زودی روی فاریا به عنوان دستیار خوزه مورینیو منصوب خواهد شد.

رایان گیگز که از سال ۱۹۸۷ با منچستر یونایتد می باشد و اینکه او در دوره لوییس ون گال دستیار این مربی هلندی بود هم اکنون انتظار می رود که این اسطوره ولزی از باشگاه جدا خواهد شد و به تیمی منتقل خواهد شد که در آنجا مربی گری کند و جاه طلبی خود را در جای دیگری به کار بگیرد.

بنا به گفته های منچستر اونینگ نیوز , یونایتد مشتاق می باشد که رایان گیگز در باشگاه باقی بماند اما هیچ پیشنهادی برای گیگز روی میز قرار ندارد و انتظار می رود به زودی به صورت رسمی روی فاریا به عنوان دستیار اول خوزه مورینیو منصوب شود.

فاریا با مورینیو در باشگاه های مختلفی مشغول به کار بوده است او به همراه این مربی پرتغالی در پورتو , چلسی , رئال مادرید و اینتر میلان حضور داشته و در کنار این مربی حضور داشته است.

خوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد به دنبال جذب بازیکنان مناسب می باشد تا به اولدترافورد منتقل کند و بتواند به همراه تیمش در فصل آینده در لیگ برتر به موفقیت دست پیدا کند.

انتظار می رود که به زودی منچستر یونایتد با زلاتان ابراهیموویچ که بازیکن آزاد می باشد قرارداد امضا کند و همچنین آنها در حال مذاکره برای جذب اریک بیلی از ویارئال می باشند که در این فصل از لالیگا در قلب دفاعی توانسته است در هر بازی هشت اقدام مناسب دفاعی داشته باشد.

همچنین خرید های بیشتر نیز می تواند در راه باشد و مورینیو آگاه می باشد که برای فصل آینده برای موفقیت نیاز دارد مشکلات تیم را برطرف کرده و با قدرت در لیگ برتر حضور پیدا کند.

۰ Comments