جایگزین مسیر

بندی از قرارداد رونی، مانع ادامه همکاریش با منچستر است

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – چندی پیش وین رونی اعلام کرد باشگاه به دلیل سخنان سر الکس فرگوسن که گفته بود رونی می خواهد از تیم برود، باید رسما از او عذر خواهی کند و قراردادش را با همان شرایط قبل تمدید کند تا او در منچستریونایتد بماند.

استاندارد مدیا اعلام کرد رونی در ملاقات اخیر خود با مویس به او گفته است مشکلی برای بازی در پست های دیگر ندارد و هرگز درخواست خروج از تیم را مطرح نکرده است. رونی می خواهد منچستریونایتد با عذرخواهی رسمی، از شدت واکنش هواداران یونایتد بکاهد.

اما به گزارش سان، مسئولان منچستریونایتد فکر می کنند رونی هنوز در پی جدایی از منچستریونایتد است و با تعیین این شروط می خواهد یونایتد را مجبور به فروش او کند. موضوعی که مایک فیلان نیز در مصاحبه خود با بی بی سی آن را تائید کرده است.

وین رونی که چند فصل پیش درخواست خروج از باشگاه را داده بود، سران منچستریونایتد را مجبور کرد قرارداد گران قیمتی با او ببندند و همچنین بندی در قرارداد او قرار دهند که رونی همواره بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان منچستریونایتد دریافت کند. در این شرایط اگر بازیکنی به منچستریونایتد بیاید که دستمزدی بیشتر از رونی دریافت کند، با توجه به این بند، دستمزد وین رونی نیز به همان مقدار افزایش خواهد یافت.

گفته می شود سران منچستریونایتد که به دنبال آوردن رونالدو به الدترافورد هستند، می خواهند قرارداد رونی را به گونه ای تمدید کنند که این بند در قراردادش وجود نداشته باشد. ولی وین رونی همچنان می خواهد این بند را در قراردادش داشته داشته باشد تا در صورتی که رونالدو به منچستریونایتد بیاید، دستمزد او نیز به صورت خودکار افزایش یابد.

بارسلونا، رئال مادرید، چلسی، آرسنال و پاریس سنت ژرمن به دنبال خرید وین رونی هستند. در چند روز گذشته بسیاری بازیکنان سابق یونایتد به رونی هشدار داده اند که خروج او از یونایتد به معنی سقوط آزاد خواهد بود و برخی از بازیکنان از قبیل جک ویلشیر، جرارد پیکه و نیمار، رونی را ترغیب به ترک یونایتد کرده اند. امروز سایت نشریه میرور نیز در مقاله ای بلند بالا سعی در متقاعد کردن رونی به خروج از منچستریونایتد کرده است.

دیروز دیلی میل نیز در گزارشی از به بن بست خوردن مذاکرات تمدید قرارداد رونی با دیوید مویس خبر داد و مدعی شد دو طرف درباره شرایط جدایی رونی و مقصد احتمالی او صحبت می کنند. اما نکته مبهم در گزارش دیلی میل این است که مذاکرات جدایی بازیکن از یک تیم نباید با سرمربی تیم انجام شود بلکه وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد، مسئول انجام این مذاکرات است.

با تمام این اوصاف منچستریونایتد و وین رونی در روزهای اخیر در حال مذاکره هستند تا این مشکل را حل کنند. امروز و فردا نیز این مذاکرات ادامه خواهد داشت. مذاکراتی که می توانند باعث تمدید قرارداد شود و یا مقدمات جدایی رونی از منچستریونایتد را فراهم کند. باید دید آیا یکی از طرفین از موضع خود کوتاه خواهد آمد یا خیر.

۰ Comments