جایگزین مسیر

بهترین بازیکن ماه می؟

by | اردیبهشت , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –

یونایتد در این ماه تنها سه بازی انجام داد و نمایا ویدیچ و ماتا به همراه عدنان یانوزای نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن ماه شدند.

نمانیا ویدیچ:

کاپیتان یونایتد در این ماه شاید اخرین جایزه خود را از یونایتد بگیرد چرا که دیگر در این تیم بازی نخواهد کرد.ویدیچ در بازی با هال سیتی خداحافظی باشکوهی را با هواداران یونایتد انجام داد و در دو بازی که برای یونایتد انجام داد عملکرد خیلی خوبی داشت.

ماتا:

او بهترین بازیکن ماه قبل باشگاه شد و از زمان پیوستن به یونایتد پای ثابت انتخاب بهترین بازیکن ماه می باشد و بسیار خوب کار کرده است.گل ایستگاهی او در بازی با ساتهمپتون بسیار زیبا بود و بهترین بازیکن یونایتد در ان بازی بود.او شش گل برای یونایتد در نیم فصل حضور خود به ثمر رساند و توانست به تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی نیز راه بیاید.

عدنان یانوزای:

او یک جایگزین عالی در بازی با ساندرلند بود و شاید در صورت حضور بیشتر در ان بازی مانع باخت یونایتد در اولدترافور می شد.اوج کار او در بازی با هال سیتی بود که بازیکنان هال سیتی را خسته کرده بود و عملکرد خوبش تمجید گیگز را به دنبال داشت.او جدال زیبایی در بازی باساتهمپتون با لوکشاو هدف یونایتد داشت و به نظر شانس زیادی برای کسب این عنوان دارد.حال باید منتظر بازی های این جوان 19 ساله در جام جهانی در تیم ملی بلژیک باشیم.

به نظر شما کدام بازیکن بهترین ماه می می باشد؟

۰ Comments