جایگزین مسیر

به بهانه جدایی رونی پسرکی که هیچ کس دوستش نداشت

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۶

به بهانه جدایی رونی پسرکی که هیچ کس دوستش نداشت

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-وین رونی در آخرین روز های نقل و انتقالات در سال ۲۰۰۴ به جمع شیاطین سرخ ملحق شد.

وین رونی پسرکی بود ۱۸ ساله که درخشش خود را به خوبی در اورتون شروع کرده بود و به عنوان یکی از بهترین استعداد های فوتبال جهان شناخته می شد و با گل های زیابیش و بازی های بی نظیرش نظر های زیادی به خود جلب کرد که یکی از آنها سرالکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد بود.

تلاش برای جذب این نابغه شروع شد و سرالکس از باشگاه منچستر یونایتد و مالکین خواست تا هر چه سریع این استعداد را به تئاتر رویاها منتقل کنند.هیچکس فکر این روز را نمی کرد که وی بتواند به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر یونایتد خود را معرفی کند اما او از روزی که به منچستر یونایتد منتقل شد این خواسته را سرلوحه خود قرار داد.او به محض انتقال به منچستر یونایتد توانست عملکرد بی نظیری از خود به جا بگذارد.می پرسید هتریک مقابل فنرباغچه اما گل وی به نیوکاسل را چه کسی به یاد دارد؟آن والی بی نقض و زیبا که این پسرک جوان و با استعداد به ثمر رساند.چه گل بی نظیری .

وین رونی به محض ورود به منچستر یونایتد هر سال عملکرد خود را بهبود بخشید و توانست با بازی های خوب خود در کنار هم تیمی هایش یکی از ارکان موفقیت منچستر یونایتد و سرالکس فرگوسن باشد.

رونی به هیچ وجه در بازی هایش غرور مشاهده نمیشد و همیشه خود را فدای تیم و هم تیمی هایش می کرد به قول زلاتان ابراهیموویچ که می گوید:

اگر وین رونی به فکر هم تیمی های خود نبود اکنون توپ طلا نیز به دست می آورد.

وین رونی بازیکنی به شمار می رود که آنطور که باید در نزد هواداران جایگاه مناسبی ندارد اما همیشه برای هواداران بهترین عملکرد را به جا می گذاشت و با جان و دل برای آنها تلاش می کرد تا آنها خوشحال باشند اما هیچکس به بزرگی او توجهی نداشت و او با فدا کردن خود برای هم تیمی ها و مربیان و تماشاگران تلاش می کرد.

وین رونی در طول حضور ۱۳ ساله خود در منچستر یونایتد به تمامی جام های ممکن دست یافت از قهرمانی هایی در اروپا و قهرمانی هایی در لیگ برتر و همچنین بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر یونایتد که توسط این پسرک ۱۸ ساله شکسته شد.

با خروج وی از تئاتر رویاها نام و آوازه وی برای همیشه در یادها خواهد ماند.تلاش های وی برای باشگاه هیچ زمانی از یاد ها نخواهد رفت , تلاش هایی که با جان و دل صورت می گرفت اما هیچ کس به آن توجهی نداشت.

وین رونی غریبانه از منچستر یونایتد جدا شد او غریبانه بازی می کرد او غریبانه گل می زد او غریبانه در ترکیب حضور داشت.

خواسته او برای موفقیت منچستر یونایتد بدون اینکه در دید باشد در یادها خواهد ماند خواسته هایی که با تلاش های مکرر وی همراه بود و همیشه به عنوان یک رهبر به بازیکنان کمک می کرد تا آنها بتوانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.او به فکر عملکرد فردی خود نبود او تنها به یک چیز فکر می کرد منچستر یونایتد و موفقیت تیمش.

وین رونی توانست در فصلی که گذشت رکورد گلزنی سربابی چارلتون افسانه ای را تصاحب کند و به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه لقب گیرد.وی در دوران حضورش در منچستر یونایتد ۵۵۹ بازی انجام داد و توانست ۱۶ جام تصاحب کند.

اندک نوشته ای برای کاپیتان غریب منچستر یونایتد وین رونی.

۰ Comments