جایگزین مسیر

به به تایید کرد که در آستانه انتقال به بنفیکا قرار دارد

by | تیر , ۲۶ , ۱۳۹۳

به به قصد دارد در تابستان امسال از منچستریونایتد جدا شود و به قهرمان لیگ پرتغال ملحق شود. به نظر می رسد بالاخره زمان جدایی به به از یونایتد فرا رسیده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از 4 سال حضور در یونایتد, #به_به قصد ندارد تحت هدایت لوئیز فن خال در یونایتد بماند و معتقد است زمان مناسب رسیده است تا او از یونایتد جدا شود. اما تاکنون مبلغی درباره انتقال او منتشر نشده است.

به به 24 ساله فصل گذشته با به ثمر رساندن 12 گل برترین گلزن پرتغالی لیگ کشورش لقب گرفت. به به در حالیکه درباره انتقال خود به #بنفیکا صحبت می کرد, قول داد تا با به نمایش گذاشتن استعدادهای خود, فصل جدیدی در دوران حرفه ای خود به جا بگذارد. به به در مصاحبه خود گفت:

این واقعیت که آنها فصل گذشته قهرمان لیگ شده اند, انگیزه بیشتری به من می دهد تا این قرارداد را نهایی کنم. من آماده هستم تا در هر فرصتی این تیم را ترک کنم.

اکنون با بقیه بازیکنان(منچستریونایتد) تمرین می کنم. من نتوانستم توانایی های خودم را به نمایش بگذارم, اما احساس می کنم که زمان جدایی من فرا رسیده است.

من قول می دهم تا تعهد بسیاری نشان دهم و با سخت کوشی توانایی های خودم را به نمایش بگذارم و به تیمم (بنفیکا) کمک کنم تا قهرمان لیگ شود. من اکنون فرد دیگری شده ام و تفکرات جاه طلبانه ای دارم.

شاید این خبر آن چنان هواداران یونایتد را ناراحت نکند, به به با مبلغ 7 میلیون پوند به یونایتد آمد, اما هیچگاه نتوانست به اندازه مبلغی که باشگاه برای جذب او خرج کرده است, بازدهی داشته باشد, اما فصل گذشته او نشان داد که استعدادی دارد و اکنون با این انتقال او می تواند در جایی به غیر از یونایتد موفق شود.

شاید جدایی به به تنها آغازی باشد برای تغییرات گسترده در ترکیب یونایتد, بدون شک باشگاه باید برخی بازیکنان را که عملکرد ضعیفی در فصل های گذشته داشتنه اند, به فروش برساند.

۰ Comments