جایگزین مسیر

به عقیده کارشناس ایتالیایی اولویت فابرگاس آرسنال خواهد بود

by | خرداد , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گفته تانچردی پالمری کارشناس ایتالیایی اگر سسک فابرگاس بخواهد از بارسلونا جدا شود آرسنال تیم سابقش در اولیت قرار دارد و بین یونایتد و آرسنال تیم سابقش را انتخاب خواهد کرد.

شنیده می شود بارسلونا مشتاق می باشد با پیشنهادی خود در این تابستان سسک فابرگاس را به فروش بگذارد و به تیم دیگری منتقل کند.

با این حال شنیده می شود علاقه منچستر یونایتد به این هافبک نسبت به آرسنال بیشتر می باشد و شنیده می شود آرسن ونگر هیچ علاقه ای به این بازیکن 27 ساله و بازیکن سابق خود ندارد.

اما پالمری عقیده دارد این بازیکن که 8 سال در لندن حضور داشته می خواهد یک بار دیگر به تیم سابق خود بازگردد و زیر نظر آرسن ونگر کار کند.

این روزنامه نگار شبکه سی ان ان در توییتر درباره فابرگاس گفت:”سسک به یونایتد لینک می باشد اما اگر او بخواهد به تیم دیگری برود اولیتش تیم سابقش آرسنال می باشد اما آرسنال هنوز پیشنهاد رسمی را برای این بازیکن ارائه نداده است و هیچ علاقه ای برای این بازیکن نشان نداده است.

با این حال به نظر می رسد که فابرگاس در انتظار آرسنال می باشد و منچستر یونایتد نیز منتظر جواب فابرگاس و بارسولنا نیز منتظر پیشنهادی خوب برا این بازیکن می باشد.

لوییس انریکه در خصوص شایعات مبنی بر جدایی فابرگاس هنوز صحبتی را نکرده است و در اولین کنفرانس خبری اش درباره انتقال سسک به لیگ برتر امتناع کرد.

۰ Comments