جایگزین مسیر

بوتنر:ما باید برای پیروزی بجنگیم

by | مهر , ۸ , ۱۳۹۲

آلکس بوتنر تاکید می کند که بازیکنان منچستریونایتد باید برای پیروزی در هر بازی بجنگند و دوباره خودشان را پس از شروع ضعیف در رقابت های لیگ برتر پیدا کنند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن هلندی در شکست 2 بر 1 شیاطین سرخ برابر وست بروم در روز شنبه 90 دقیقه در ترکیب تیم قرار داشت. بوتنر سریعا صحبت ها درباره وجود بحران در تیم در شرایطی که هنوز مدت زیادی از شروع فصل جدید لیگ برتر نگذشته است را رد کرد.

بوتنر گفت: من فکر می کنم ما در بحران قرار نداریم. ما در سه بازی شکست خورده ایم اما باید در هر بازی تمرکز داشته باشیم و در هر بازی برای پیروزی بجنگیم.

“البته تماشاگران می خواهند پیروزی منچستریونایتد را ببینند و خود بازیکنان نیز چنین می خواهند. اگر ما ببازیم, ما خودمان نیز خوشحال نیستیم, ما نیز می خواهیم پیروز شویم و باید در هر بازی بجنگیم تا پیروز شویم. فصل تازه شروع شده است و ما می توانیم بازی های زیادی را ببریم. شما باید به بازیکنان و همه در باشگاه اعتماد داشته باشید. من فکر می کنم ما می توانیم این کار را در قالب یک تیم انجام دهیم و قصد داریم بازی های مان را ببریم. من در این باره مطمئن هستم.”

اولین فرصت برای شیاطین سرخ روز چهارشنبه فرا می رسد. یونایتد می تواند در بازی برابر شاختار دوباره به روند پیروز خود برگردد. بوتنر نیز اذعان دارد که شیاطین سرخ باید سریعا این شوک را فراموش کنند.

او گفت: البته, شکست در آن بازی بسیار نامید کننده بود, زیرا ما بازی خوبی انجام دادیم و در برابر لیورپول پیروز شدیم, حالا ما بازی خانگی خود برابر وست بروم را باخته ایم, بنابراین برای همه این مسئله بسیار نامید کننده بود.

“من فکر می کنم ما فرصت های بسیاری را ازدست دادیم. آنها از فرصت هایی که بدست آوردند استفاده کردند و گل زدند, من فکر می کنم گل زدن برای ما سخت بود چون تمام 11 بازیکن آنها داشتند دفاع می کردند. فکر می کنم امروز بازی سختی داشتیم و باید بر روی بازی چهارشنبه تمرکز کنیم.”

۰ Comments