جایگزین مسیر

بوتنر از تمایلات هجومی خود در بازی می گوید

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۲

آلکس بوتنر اعتراف می کند که رویکرد هجومی او در بازی باعث شده که او در اولین فصل حضورش در یونایتد و لیگ برتر انگلستان در موقعیت خوبی در تیم قرار گیرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع چپ هلندی به تحسین از سبک محکم مدافع یونایتد نمانیا ویدیچ در درون زمین می پردازد و معتقد است این سبک بازی به او کمک کرده است تااولین مدال قهرمانی در دوران حرفه ای خود را کسب کند.

او در مصاحبه ای اختصاصی با نشریه باشگاه گفت: من همیشه می خواهم هجومی بازی کنم. من سعی می کنم – چطوره به شما بگویم؟ – محکم بازی کنم. من قوی بازی کردن را دوست دارم. این سبک بازی من است.

من فکر می کنم شما می توانید این نوع سبک بازی را با نگاه کردن به بازی ویدا ببینید, او نیز این چنین بازی می کند. او در زمین بازی همانند یک هیولا است. من بازی او را می پسندم. اگر شما او را دیده باشید, من از او یاد گرفته ام. موقعیت خوبی است که من با اینچنین مدافعانی در اینجا بازی کنم.

درباره اهداف او در فصل آینده, واضح است که بوتنر آگاه است که نیاز دارد به سختی در تمرینات کار کند تا سرمربی جدید دیوید مویز را تحت تاثیر قراردهد.

هنگامی که از او درباره جاه طلبیش برای فصل آینده سوال شد, او اینچنین پاسخ داد: هر روز به سختی تمرین کردن و من می خواهم هر روز پیشرفت کنم. البته, می همچنین می خواهم بازی های بیشتری به میدان روم. من برای این هدف خودم را آماده می کنم. اولین فصل حضور من در تیم خوب بود, همانطور که گفتم, اما من امیدوارم فصل دوم حضورم بهتر باشد.

من همینطور, اولین مدال قهرمانیم را کسب کردم. در طول کل زندگیم, من هرگز پیش از این قهرمان نشده بودم. احساس خوبی است که مدال قهرمانی لیگ برتر انگلستان را برای اولین بار دریافت کنی.

بوتنر همچنین امیدوار است که برای بازی در تیم ملی هلند دعوت شود, به نظر می رسد این اتفاق زیاد دور از انتظار نیست  همزمان با اینکه او به ثابت کردن ارزش های خود در الدترافورد ادامه می دهد.

او اظهار داشت : من باید صبور باشم. هنگامی که من اینجا بازی می کنم, می توانم آنجا هم بازی کنم(تیم ملی). هنگامی که من می گویم که به آینده فکر می کنم, این به این معنا است که باید صبر داشته باشم. البته که آنها اکنون به دنبال من هستند و امیدوارم شرایط به همین منوال خوب باشد.

۰ Comments