جایگزین مسیر

بوتنر از عملکرد خود در بازی راضی است

by | مهر , ۴ , ۱۳۹۲

آلکساندر بوتنر تک تک دقایق بازی با لیورپول از چارچوب رقابت های جام اتحادیه, اولین بازی که در فصل جدید به میدان رفته است, را دوست داشته است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن هلندی عملکرد خوبی در پست دفاع چپ داشت و از اینکه فرصت بازی در برابر چنین جمعیت زیادی را یافته است هیجان زده شده است.

او گفت: برای من خوب است که در چنین دیدارهایی بازی کنم. سطح خوبی است و من می توانم جایگاه خودم را پیدا کنم. بازی خوبی بود و من احساس کردم که عملکرد خوبی داشتم.

باتنر اعتراف می کند که پس از نتیجه ای که در بازی با سیتی رخ داد, عزم مضاعفی در رختکن تیم وجود داشت تا در بازی چهارشنبه پیروز باشیم.

باخت به منچسترسیتی همه را در باشگاه ناراحت کرده بود و شیاطین مشتاق برگشتن به شرایط قبلی با برد برابر لیورپول بودند.

“برد مهمی بود. به دلیل چیزی که در بازی آخر دیده بودیم, همه می خواستند این بازی را ببریم. ما در مقام یک تیم امروز بازی کردیم و شما می توانید این مسئله را که ما می خواستیم پیروز این بازی باشیم, در صورت همه بازیکنان ببینید.”

“همه از اتفاقی که در بازی آخر پیش آمد, آگاه بودند. نتیجه خوب نبود و ما می دانستیم که باید مبارزه کنیم اگر می خواهیم بازی های مان را ببریم. امروز, شما بازیکنان را دیدید که تا ثانیه آخر بازی دویدند. ما امروز خوب بازی کردیم.”

۰ Comments