جایگزین مسیر

بوتنر می تواند در بازی امروز به میدان برود

by | آذر , ۲۴ , ۱۳۹۲

علی رغم اینکه بوتنر در بازی برابر شاختار تعویض شد می تواند شیاطین سرخ را در بازی یکشنبه برابر استون ویلا در ویلا پارک همراهی کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع هلندی در غیاب پاتریس اورا مصدوم در بازی سه شنبه شب برابر شاختار در لیگ قهرمانان در ترکیب ثابت تیم قرار داشت. او این فرصت را داشت تا با درخشش بتواند جایی در ترکیب ثابت تیم بدست آورد.

بوتنر آخرین بار در بازی برابر نورویچ سیتی در جام اتحادیه در ماه اکتبر برای شیاطین سرخ به میدان رفته بود. او در پیروزی 5 بر 0 یونایتد برابر بایرلورکوزن نیز در 20 دقیقه پایانی بازی به میدان رفت. اما در بازی سه شنبه شب برابر شاختار در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان بازی زمان باقی نمانده بود, جای خود را به آنتونیو والنسیا داد.

او در مصاحبه ای با سایت باشگاه گفت: من فقط دچار گرفتگی عضله پا شدم چون من بازی های زیادی انجام نداده ام. این اولین بازی من از ابتدا بعد یک ماه بود, به همین خاطر بازی سختی برای من بود.

“در دقایق آخر بازی, من دیگه نمی تونستم بدوم زیرا پام گرفته بود و به همین دلیل تعویض شدم. من زیاد دویدم و سخت برای تیم تلاش کردم اما در دقایق پایانی بازی, خسته شده بودم”

“الان برای بازی آخر هفته آماده هستم. من می خواهم هر بازی به میدان بروم و فکر می کنم این مسئله که یک بازیکن بخواهد هر بازی به میدان برود, اتفاق خوبی است.”

“انتخاب مربی خواهد بود که من بازی کنم یا پاتریس اورا و من هم منتظر فرصت های خودم خواهم ماند. سخت است زیرا شما با هر هفته بازی کردن ریتمی را بدست می آورید – شما می دانید که کی باید جلو بروید و چه زمانی عقب بمانید. اگر من بازی کنم, برای من بهتر خواهد بود و هر بازیکنی می خواهد بهتر بازی کند.”

“من فکر می کنم, یک ماه قبل در اولین بازی که کامل در میدان بودم, خوب بازی کردم. من می خواهم اطمینا حاصل کنم که همیشه آماده هستم. گاهی اوقات بازیکنان مصدوم می شوند بنابراین من همیشه سخت تمرین می کنم تا مطمئن شوم که آماده بازی کردن هستم.”

بوتنر همچنین از کلین شیت بدست آمده جلوی شاختار راضی است. او افزود: این مسئله برای تیم بسیار مهم بود و همچنین به همان اندازه این مسئله برای دفاع نیز اهمیت داشت چون تاثیر خوبی روی اعتماد به نفس بازیکنان می گذاشت.

“من فکر می کنم ما در دفاع خوب کار کردیم و در قالب یک تیم خوب بازی کردیم. البته, ما همیشه بهتر بازی می کنیم اما شما دیدید که همه برای این هدف مبارزه می کردند. این برد, پیروزی مهمی بود. ما در مقام یک تیم جنگیدیم بنابراین امیدوارم که بازی بعدی را نیز که در ویلا پارک برگزار می شود, با پیروزی پشت سر بگذاریم.”

.

نظر شما چیست؟ به نظر شما در بازی امروز پاتریس اورا باید بازی کند یا آلکساندر بوتنر؟

۰ Comments