جایگزین مسیر

بودجه 100 میلیون پوندی در اختیار دیوید مویس

by | دی , ۱۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانسران یونایتد یک بودجه ی 100 میلیون پوندی را در اختیار دیوید مویس قرار دادند تا این مربی در ژانویه بتواند بازیکن مورد نظر خود را جذب کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش اکسپرس بهد از اینکه دیوید مویس نتوانسته است نتایج خوبی را کسب کند سران باشگاه اجازه هر خریدی را به دیوید مویس در ژانویه را داده اند و گلیزرها بودجه ی 100 میلیون پوندی را در اختیار مویس قرار داده اند.

ایلکای گندوغان و مارکو رویس 2 بازیکن دورتمند در لیست مویس قرار دارند و گزینه ی دیگر کوکه هافبک میانی اتلتیکو می باشد و ایلکوم مانگالا از پورتو و لوک شاو از ساوتهمتون در این لیست قرار دارند.

دیوید مویس به شدت به دنبال تقویت تیم خود قبل از بسته شدن مهلت نقل و انتقالات زمستانی می باشد اما باید پذیرفت که بازیکنان خوب در این موقع از سال سخت از تیم خود جدا می شوند.

اما گلیزرها اصرار دارند مویس چند خرید را در ژانویه انجام دهد اما مویس می خواهد تا تابستان صبر کند و آن موقع برای خرید بازیکنان درجه 1 اروپا وارد عمل شود.

منچستر یونایتد در این جای فصل در لیگ برتر در رده هفتم قرار دارد و در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ امشب به مصاف ساندرلند می روند و این در حالی است که آنها در دیداری در جام حذفی به مصاف سوانسی رفتند که این دیدار را با شکست پشت سر گذاشتند.

۰ Comments