جایگزین مسیر

بودجه 50 میلیون پوندی مویس برای ژانویه

by | آبان , ۲۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران قهرمان لیگ برتر منچستر یونایتد ممکن برای تقویت تیم در ژانویه دست به خرید شود و هزینه ای برای بازیکنان خوب کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منچستر یونایتد می خواهد در سال جدید دست به خرید بزرگ بزند و بازیکنان خوب را به تیم بیاورد به گزارش های منتشر شده سران منچستر یونایتد می خواهند برای تقویت تیم برای ژانویه مبلغ خوبی در اختیار دیوید مویس قرار بدهند تا بازیکن مورد دلخواه خود را به یونایتد بیاورد.

دیوید مویس مربی سابق اورتون در اولین سال حضورش در یونایتد در اوایل فصل نتایج ضعیفی کسب کرده است در تابستان نیز خرید خوبی در نقل و انتقالات انجام نداد ولی گفته می شود مویس در زمستان می خواهد بازیکن مورد دلخواه خود را به تیم بیاورد.

اگر چه با بازنشستگی سرالکس فرگوسن و با انتخاب شدن دیوید مویس به عنوان مربی جدید یونایتد در این فصل مویس در تابستان در خرید بازیکن بسیار ناامید کننده ظاهر شد و نتوانست بازیکن خوبی را جذب کند ولی می خواهد در زمستان بازیکنی را به تیم اصلی منتقل کند.

دیوید مویس با توجه به سود بسیار خوب یونایتد در 3 ماه اول سال در زمستان دستش برای خریدن بازیکن باز باشد و هر بازیکنی که بخواهد به اولدترافورد بیاورد.

و به گزارش مترو با توجه به اینکه گردش مالی چشمگیری در اوایل سال منچستر یونایتد داشته است برای خرید بازیکن در زمستان مویس مشکلی ندارد.

گزارش های حاکی است از اینکه منیچتر یونایتد بر خلاف تابستان می خواهد در زمستان بازیکن مورد نیاز مویس را خریداری کند و گفته می شود 50 میلیون پوند در اختیار دیوید مویس قرار گرفته است.

البته گفته می شود مویس در ژانویه چند بازیکن را نیز به فروش می رساند که می تواند از فروش آنها نیز پولی برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید به دست بیاورد.

۰ Comments