جایگزین مسیر

به PSG رفتم چون نمی خواستم مقابل یونایتد باشم

by | بهمن , ۱۲ , ۱۳۹۱

دیوید بکهام کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان و اسطوره باشگاه به پاریس سنت ژرمن پیوست ، در حالی که پبشنهادات زیادی از انگلستان داشت .

بکهام قراردادی 5 ماهه با این باشگاه فرانسوی بست و این 5 ماه را در کنار آنچلوتی و لئوناردو خواهد گذراند .

” من بسیار خوش شانس هستم ! در سن 37 سالگی پبشنهادات زیادی داشتم و به آن افتخار می کنم . من پاریس را انتخاب کردم چون می دیدم که باشگاه به دنبال چه اهدافی است . پاریس شهر بسیار خوبی است و من خوشحالم که بخشی از آینده پاریس سنت ژرمن هستم . در هر باشگاهی که بازی کردم با آن موفق بودم . من در منچستریونایتد موفق بودم و همیشه گفتم که هیچ وقت به تیم انگلیسی دیگری نخواهم رفت . من خاطرات زیادی به یونایتد دارم . منچستریونایتد باشگاهی است که رویای بازی در آن را دارم . من افتخار می کنم که پیشنهادات زیادی از لیگ برتر انگلیس داشتم اما علت رد کردن آن ها منچستریونایتد بود ، من نمی خواستم مقابل یونایتد بازی کنم . “

لازم به ذکر است که بکهام در طول این 5 ماه حقوقی از باشگاه پاریس سنت ژرمن دریافت نمی کند و تمام حقوقش را وقف یک موسسه خیریه کودکان در فرانسه کرده است .

( 10 ســـــــــال آرزو داشتم برگرده ! 10 ســـــــــــال !!!! وقتی رفت همش گریه می کردم ! همه ی اتاقم پر بود از عکسش ! اون موقع ها اینترنت اینقدر باب نبود ! باور کنین تا 4 سال بعدش می نشستم پای اخبار ورزشی تا شاید بگه دیوید بکهام می خواد برگرده !!! کاشکی رئیس این 5 ماه برش می گردوند ! کاشکی این لطف رو بهش می کرد و اجازه می داد فوتبالش رو تو منچستریونایتد تموم کنه . حتی تو همین مصاجبه اش هم گفت رویامه که برای منچستریونایتد بازی کنم . امیدوارم هر جا که هست موفق باشه و یه روز به باشگاه برگرده . ) 

۰ Comments