جایگزین مسیر

بکهام : جدایی ولبک ناراحت کننده بود

by | شهریور , ۱۲ , ۱۳۹۳

دیوید بکهام ، ستاره سابق شیاطین سرخ ، معتقد است فروش مهاجم جوان یونایتد باعث ناراحتی او شده است ؛ با این حال او به کار سرمربی جدید این تیم اطمینان دارد.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانفروش دنی ولبک در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی ، باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال، بویژه طرفداران تیم منچستریونایتد شد ؛ هم از جهت فروش او به رقیب اصلی و هم از جهت از دست دادن یکی از محصولات آکادمی که شاید خودش کاملا راضی به این انتقال نبود، اما با پیوستن ستارگانی چون فالکائو و دی ماریا ، شرایط کمی تغییر کرده بود.

با این حال دیوید بکهام ، هافبک سابق شیاطین سرخ ، که یکی از پایه های اصلی کلاس 92 یونایتد بود، گمان می کند خروج ولبک مایه تاسف یونایتد است !

او در مصاحبه با BBC می گوید :

ما همیشه نگران ستاره های جوونمون هستیم و رفتن دنی از منچستر هم ناراحت کننده بود ! اما به نظر من سرمربی میدونه داره چیکار میکنه و داره کاری رو که به نظرش بهترین کار برای باشگاهه انجام میده . دنی به خوبی در منچستر پیشرفت کرد و من فکر میکنم یکی از بهترین خریدهای آرسنال بود !

David_Beckham

در ادامه او می گوید :

من سرمربی منچستر نیستم و مطمئنا تا 10 سال آینده هم این پست رو قبول نمی کنم ؛ به همین خاطر این مسئله به سرمربی تیم مربوط میشه !

او همچنین از اضافه شدن فالکائو به ترکیب تیم هیجان زده است و می گوید :

من میتونم از تجربه ام در لیگ برتر نسبت به اومدن بازیکنای خارجی بگم و به نظرم حضور فالکائو در منچستر به جذاب تر شدن لیگ کمک میکنه و در گذشته هم حضور بازیکنایی مثل کانتونا و جینولا این مسئله رو ثابت کرده !

۰ Comments