جایگزین مسیر

بیل می خواهد به یونایتد برود

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۲

به گزارش دیلی استار گرت بیل به دوستان نزدیک خود گفته است که تمایل دارد به منچستریونایتد ملحق شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد آماده است تا پیشنهادی 60 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن بیل به تاتنهام ارائه کند و تاتنهام نیز شب گذشته هرگونه پیشنهادی از سوی یونایتد برای خرید بیل را تکذیب کرد.

سران تاتنهام از اینکه بیل را بتوانند در وایت هارت لین نگه دارند, ناامید شده اند و مدیر اجرایی باشگاه دانیل لوی روشن ساخت که باشگاه تمام پیشنهاد ها برای این بازیکن را رد خواهد کرد.

اما استاراسپورت پی برده است که این وینگر نابغه علاقه دارد تا به قهرمان لیگ برتر ملحق شود.

اگر یونایتد قدمی در راستای ارائه پیشنهاد برای خرید این بازیکن ارائه کند, بیل با باشگاه تانهام به مشکل برخواهد خورد.

لوی تاکید دارد که نمی خواهد دوباره یک ستاره دیگر باشگاه را به رقیب خود در لیگ برتر بفروشد و به خصوص غول الدترافورد, یونایتد.

او آگاه هست که در سال 2008 هواداران چه عکس العملی را به خاطر فروش برباتوف با قیمت 30 میلیون پوند داشتند.

اگرچه آن قرارداد باعث شود تاتنهام 19 میلیون پوند سود کند, هواداران ناراحت بودند از اینکه لوی جاه طلبی لازم را ندارد.

رئال مادرید نیز از مدت ها قبل خواهان این بازیکن است و این باشگاه فکر می کند بیل می خواهد یک فصل دیگر در وایت هارت لین بماند و بعد به سانتیاگو برنابئو برود.

اما این بازیکن 23 ساله که 26 گل برای باشگاه خود در فصل گذشته به ثمر رساند, اکنون تمایل دارد که به یونایتد ملحق شود, باشگاهی که به او فرصت حضور در لیگ قهرمانان می دهد, فرصتی که تاتنهام برای سدومین سال پیاپی از بیل گرفت.

گزارش شده است که لوی آماده است تا حقوق بیل را دوبرابر کند و حقوق او را به 150 هزار پوند در هفته برساند تا او از بودن در تاتنهام خوشحال باشد.

اما اگر یونایتد پیشنهاد خود را افزایش دهد, شاید لوی مجبور شود تا به بیل اجازه دهد باشگاه را ترک کند.

در همین راستا گفته می شود بیل با دانیل لوی در حال مذاکره می باشد. بر طبق گزارشات رسیده از اسپانیا, این بازیکن ولزی در گفتگوی خود با لوی, به احتمال زیاد از تمایل زیاد خود برای انتقال از تاتنهام سخن گفته است.

چنین تصور می شود که تنها شانس انتقال این بازیکن به یونایتد در تابستان امسال, بستگی به درخواست انتقال رسمی این بازیکن 24 ساله دارد, اگر او چنین درخواستی را ارائه کند احتمال می رود این انتقال صئرت بگیرد.

هیچ تضمینی وجود ندارد که باشگاه تاتنهام اجازه دهد تا بازیکن ستاره خود به رقیب این تیم در لیگ برتر ملحق شود, اگرچه شایعات اخیر احتمال انتقال بیل به منچستریونایتد را می دهد.

هیات مدیره یونایتد اکنون آماده هستند تا بودجه عظیمی را صرف خرید بازیکنان کنند تا تیم تحت سرمربیگری مویز شروع خوبی در لیگ داشته باشد.

در همین راستا اد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد کمپ تمرینی تیم در استرالیا را به مقصد انگلستان دیروز ترک کرده است.

۰ Comments