جایگزین مسیر

بینز از اورتون می خواهد پیشنهاد یونایتد را بپذیرند

by | شهریور , ۷ , ۱۳۹۲

مدافع چپ تیم ملی انگلستان برای بازی در لیگ قهرمانان, خواهان انتقال به منچستریونایتد می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نقل از ایندیپندنت, مدافع اورتون, لیتون بینز از مربی خود, روبرتو مارتینز و رئیس باشگاه بن کنرایت خواسته است تا با فروش او به منچستریونایتد موافقت کنند.

این مدافع چپ تا به حال در تابستان جاری با سه پیشنهاد یونایتد روبرو شده است, پیشنهاد اول 9 میلیون پوند بود, دومی 12 میلیون پوند و پیشنهادسوم یونایتد 30 میلیون پوند بود که برای خرید این بازیکن و ماروئن فلاینی ارائه شده بود. اما این پیشنهاد ها از سوی اورتون رد شدند.

پیش بینی می شود یونایتد تا قبل از روز دوشنبه, پیشنهاد چهارم خود را برای خرید این بازیکن ارئه می کند.

بینز در اولین روز تور پیش فصل به دیدار روبرتو مارتینز رفته است تا از او بخواهد, تا باشگاه بر سر انتقال او به یونایتد وارد مذاکره شود.

از زمان شروع تمرینات اورتون برای فصل جدید این بازیکن 28 ساله تاکنون هیچ جلسه تمرینی را ازدست نداده است و در دو بازی قبلی اورتون در لیگ نیز حضور داشته است, از این رو از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارد. نام این بازیکن برای حضور در میدان در بازی امشب اورتون از چارچوب جام خیریه در لیست اورتون قرار دارد.

از زمانی که یونایتد اولین پیشنهاد خود برای خرید بینز را ارائه کرده است, بینز به مارتینز گفته است که می خواهد به یونایتد برود.

بینز دفعات بسیاری با کنرایت و مارتینز دیدار داشته و نظر او تغییر نکرده است. او می خواهد فرصت حضور در لیگ قهرمانان به همراه یونایتد را داشته باشد.

دیوید مویز از زمان انتصابش به عنوان مربی یونایتد به دنبال این بازیکن بوده است. از قرارداد مدافع چپ اول این مربی پاتریس اورا, یک سال باقی مانده است. بینز از سال 2007 در اورتون بازی می کند و دو سال از قراردادش با اورتون باقی مانده است.

۰ Comments