جایگزین مسیر

تاتنهام برای مدافع بلژیکی 44 میلیون پوند می خواهد

by | اسفند , ۲۹ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد : به نظر نمی رسد تاتنهام با قیمتی پایین راضی به فروش توبی آلدرویرلد مدافع بلژیکی خود در این تابستان شود.

قرارداد فعلی این مدافع 29 ساله تا تابستان سال آینده با تاتنهام به اتمام می رسد البته بندی در قرارداد وی وجود دارد که اعتبار آن را یک سال دیگر افزایش می دهد ولی اگر تاتنهام این بند را فعال کند این بازیکن می تواند تنها با 25 میلیون پوند باشگاه را ترک کند.تاتنهام با این بازیکن بر سر بستن قراردادی جدید مذاکره کرده است ولی هنوز توافقی بین طرف بوجود نیامده است.

طبق گزارشات رسانه بلژیکی HLN دلیل به توافق نرسیدن باشگاه با آلدرویرلد درخواست دستمزد بالا وی بوده است.این مدافع ملی پوش بلژیکی خواستار دریافت حقوقی برابر با حقوقی که ورجیل فن دایک در لیورپول می گیرد، یعنی 180 هزار پوند در هفته می باشد ولی طبق گزارشات دنیل لوی مدیر باشگاه تاتنهام حقوقی بیشتر از 100 هزار پوند به وی پیشنهاد نمی دهد.

HNL گزارش می دهد که تاتنهام حاضر به فروش آلدرویرلد در تابستان خواهد بود ولی مبلغ درخواستی آن ها 44 میلیون پوند می باشد.

باشگاه منچستریونایتد می خواهد خط دفاع خود را در تابستان استحکام ببخشد و وضعیت این مدافع بلژیکی را زیر نظر دارد ولی باید در این بین با 2 باشگاه بارسلونا و پاری سنت ژرمن نیز رقابت کند.

۰ Comments