جایگزین مسیر

تاتنهام به دنبال هرناندز

by | آبان , ۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –خاویر هرناندز مهاجم تیم منچستر یوناتد در ژانویه به تاتنهام نمی رود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش دیلی استار دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد رفتن هرناندز به تاتنهام در ژانویه را رد کرد.

مهاجم مکزیکی یونایتد پس از آمدن دیوید مویس به یونایتد در این فصل فقط در 2 بازی فیکس بازی کرده است و از اول بازی در میدان قرار گرفته است.

با شروع جام جهانی 2014  که سال آینده برگزار در برزیل برگزار می شود هرناندز دوست دارد برای حضور در ترکیب تیم ملی مکزیک به طور کامل در یونایتد بازی کند و مشکلی برای او در حضور در جام جهانی به وجود نیاید به همین دلیل شاید در ژانویه است بازیکن از یونایتد جدا شود حتی اگر قرضی باشد او به دنبال بازی های بیشتر می باشد.

از همین رو به نظر می رسد سرمربی تاتنهام ویلاس بواس دوست دارد که چیچاریتو را به مهاجمان خود در وایت هارت لین اضافه کند.

ارزش هرناندز حدود 15 میلیون پوند ارزش گزاری شده است و تاتنهام به دنبال این است که با بازشدن پنجره فصل نقل و انتقالات زمستانی این ستاره مکزیکی را به خدمت بگیرد.

اما به گفته دیوید مویس این بازیکن هیج جا نمی رود و در یونایتد می ماند.

او گفت درباره این سوال دیگر جواب نمی دهد چون باید تمرکزش به طور کامل برای امشب در هفته سوم لیگ قهرمانان باشد.منچستر یونایتد امشب در اولترافورد به مصاف سوسیداد می رود.

دیوید مویس اضافه کرد که هرناندز بیشتر بازی پیش فصل را از دست داده است و باید شرایط او را به دقت در نظر داشته باشم و ببینم او در چه شرایطی قرار دارد و او را به زودی در ترکیب یونایتد به بازی می گیرم.

و تاتنهام نیز به شدت این قضیه را دنبال می کند تا اگر دیوید مویس نتواند هرناندز را در یونایتد نگه دارد اورا سریع به خدمت بگیرد و به تاتنهام بکشاند.

 

 

 

۰ Comments