جایگزین مسیر

تاتنهام و یونایتد مشتریان ولار هستند

by | مرداد , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش رسانه های انگلسیس تاتنهام قصد دارد مدافع 29 ساله ی استون ویلا را زودتر از منچستریونایتد به خدمت بگیرد و پیشنهاد خوبی را برای این بازیکن هلندی به سران استون ویلا ارائه داده است.

باشگاه تاتنهام قصد دارد برای انتقال ولار از ویلا پارک به وایت هارت لین به علاوه ی یک مبلغ خوب دو بازیکن خود لوئیس هلتبی و مایکل داوسون را به این تیم بدهد.

پل لمبرت مربی استون ویلا نیز باید به فکر جایگزینی برای ولار باشد چرا که بعید است بتواند او را نگه دارد و او تنها 12 ماه از قراردادش مانده است و احتمال دارد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم های دیگری شود و این موضوع باعث فروش او خواهد شد.

ولار با درخشش خود در جام جهانی به غیر از تاتنهام و یونایتد مشتری دیگری به نام ساتهمپتون پیدا کرده است که رونالد کومان مربی سابق ولار در فاینورد مربی این تیم می باشد و به دنبال جایگزینی برای لاورن می باشد که احتمالا راهی لیورپول می شود.

لوئیز ون خال تا کنون برای جذب او اقدام نکرده است و احتمال دارد در صورتی که گزینه های دیگر را بدست نیاورد ولار نیز از دسترس خارج شود.

هم اکنون تاتنهام در شرایط خوبی برای جذب ولار می باشد اما با توجه به رابطه ی خوب ون خال با ولار می توان او را همچنان جذب کرد و باید دید آیا ون خال برنامه ای برای جذب این هموطن خود را دارد.

ون خال در صورتی که نتواند اهدافی مانند مت هوملس را جذب نکند به مشکل خواهد خورد و احتمال دارد دستش از خرید بازیکنانی مانند میراندا و ولار نیز کوتاه بماند مگر اینکه و نخال قصد خرید مدافع را نداشته باشد و بخواهد از جوانان آکادمی استفاده کند که بعید است.

او خودش به موضوع کمبود دفاع اشاره کرده ود و به خوبی می داند مدافعین جوان نمی توانند در لیگ به عنوان فیکس بازی کنند.

۰ Comments