جایگزین مسیر

تاتنهام 2-2 منچستریونایتد|5نکته ای که آموختیم

by | آذر , ۱۱ , ۱۳۹۲

در این مقاله قصد داریم به بررسی جدال حساس دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد بپردازیم که در وایت هارت لین برگزار شد و هر دو تیم در پایان امتیازات بازی را تقسیم کردند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد به لطف دو گل وین رونی برابر تاتنهام به تساوی 2-2 رسید و یک امتیاز از این بازی حساس کسب کرد.

در اینجا قصد داریم به 5 نکته ای که شاید دیوید مویز از این دیدار جذاب برابر تاتنهام آموخت, نگاهی بیاندازیم.

.

کلورلی نیاز به استراحت دارد

اگرچه سرزنش کردن بازیکنی که رقیبش با شوتی سهمگین توپ را به گوشه بالایی دروازه می فرستد, سخت است اما تام کلورلی مطمئنا نمی خواهد دوباره صحنه گل دوم تاتنهام را که او مسئول مراقبت از ساندرو زننده گل بود, ببیند. این بازیکن انگلیسی زحمت خیلی زیادی می کشید و به نظر می رسد زمانی که بازیکن برزیلی تاتنهام توانست او را فریب دهد, نمی توانست کاری انجام دهد. او نیاز دارد که کمی از بار مسئولیت هایی که بر روی دوش او سنگینی می کند, برداشته شود.

.

کاگاوا نمایش مستمری ندارد

اغلب از دیوید مویز سوال می شود که چرا شینجی کاگاوا را از ترکیب خارج می کند, بدون توجه به اینکه یونایتد پیروز شود یا شکست بخورد. اما این بازیکن ژاپنی دلیل این مسئله را نشان داد, با این نمایش بی ثباتی که نشان داد این احتمال می رود که گاهی اوقات مربی از او در ترکیب استفاده نکند. کاگاوا اگر می خواهد جایگاه خود در تیم را حفظ کند باید فرم ایده ال خود را به طور مرتب حفظ کند.

.

رونی به قرارداد جدیدی نیاز دارد

اهمیتی ندارد, این قرارداد چقدر برای باشگاه هزینه داشته باشد یا چه امتیازاتی باید به این بازیکن داده شود یا یونایتد چطور باید در این مسئله عمل کند – آنها باید رونی را در تیم حفظ کنند. این بازیکن 28 ساله حتی در غیاب رابین فان پرسی نیز به روند گلزنی خود ادامه می دهد و بازیکنی کلیدی در تمام حرکات یونایتد در یک سوم نهایی میدان خود می باشد.

.

مویز هنوز جای پای خود را محکم می کند

شاید اتفاقات در اروپا خوب پیش می رود اما مویز هنور در رقابت های لیگ تلاش می کند تا با آمار مربی سابق تیم سر آلکس فرگوسن برابری کند. یونایتد معمولا عادت داشت تا با ذهنیت پیروزی در بازی های لیگ از هر جهاتی وارد میدان شود, اما این روزها خیلی زیاد از کسب یک تساوی خوشحال می شود.

.

انتخاب اولی در خصوص وینگرهای تیم وجود ندارد

با وجود آنتونیو والنسیا, نانی, اشلی یانگ و عدنان یانوزای در ترکیب تیم, مویز خوشحال هست که وینگرهای بااستعداد زیادی دارد. اما از عواقب داشتن چنین بازیکنان خوبی در پست وینگر این مسئله است که رئیس شیاطین سرخ به نظر نمی رسد درباره اینکه کدام بازیکنان انتخاب اول او باشند, اطمینان داشته باشد. یکی از این بال های کناری تیم در نهایت باید خودی نشان دهد و ارزش های خود را ثابت کند.

.

نظر شما درباره این نکات چه می باشد؟

۰ Comments