جایگزین مسیر

تام:برخی داوران چنین صحنه ای را پنالتی می گیرند

by | شهریور , ۵ , ۱۳۹۲

تام کلورلی از اینکه نتوانست در طول بازی دوشنبه شب یونایتد با چلسی پنالتی بگیرد, ناراحت است, اما این هافبک منچستریونایتد درک می کند که چرا داور پنالتی نگرفت.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تنها پس از گذشت یک ساعت از بازی دو تیم, کلورلی شوتی در پشت محوطه جریه زد که در فاصله نزدیکی از این شوت توپ به دست لمپارد برخورد کرد, تماشگاران حاضر در ورزشگاه نیز انتظار اعلام پنالتی داشتند. با وجود این, داور بازی مارتین اتکینسون اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و بازی را ادامه داد.

هنگامی که از این ستاره جوان در این باره سوال شد, او با سیاست به این سوال پاسخ داد.

“واضح بود که درست در یک لحظه اتفاق افتاد, اما من فکر می کنم این صحنه ب شکلی می شود گفت اگر به نفع شما باشد, شما ناراحت می شوید که پنالتی گرفته نشده است, اما اگر بر علیه شما گرفته شود, شما این دفعه ناراحت می شوید. من فکر می کنم دست های او باز بود و می توانست پنالتی باشد. شما چنین صحنه هایی می بینید که داوران پنالتی می گیرند. اما برخی داوران معتقدند چنین صحنه ای پنالتی است و برخی دیگر خلاف این نظر فکر می کنند.”

در کل به نظر می رسید, بازی موقعیت های گل زیادی نداشت و هر دو تیم نمایش خوبی در خط دفاع خود داشتند. می توان پس از این بازی اظهار داشت که امسال رقابت برای قهرمانی بین تیم ها نزدیک تر از سال هاس گذشته خواهد بود. علی رغم اینکه یونایتد نتوانست به پیروزی برسد, کلورلی زیاد ناراحت نیست.

“ما از اینکه سه امتیاز بازی را نگرفتیم, ناراحت هستیم اما من احساس می کنم این از آن نوع بازی ها بود که بسیار زود برگزار شد و هر دو تیم برای قهرمانی می جنگیدند.”

“بازی بسیار تاکتیکی بود. ما زیاد ناراحت نیستیم, اگرچه ما در زمین خودمان شکست نخوردیم اما ما همیشه دوست داریم تا با برد در این بازی های خانگی, جلوتر از دیگر تیم ها باشیم. ”

“به نظر می رسد تازگی ها یک مسئله ای بسیار باب شده است, تیم ها در برابر ما با هابک های زیادی بازی می کنند اما وظیفه ما این است تا دیوار دفاعی آنها را بشکنیم و اجازه ندهیم از دفاع ما عبور کنند. چلسی همیشه به نظر می رسد با بازیکنانی که در اختیار دارد, به این شیوه بازی می کند و به همین خاطر بازی در برابر آنها هیچ موقع آسان نیست, اما من فکر می کنم ما خوب بازی کردیم و موقعیت های کمی به آنها دادیم.”

کلورلی به تمجید از وین رونی نیز پرداخت, بازیکنی که در اولین بازی خانگی یونایتد در فصل جدید عملکرد بی نظیری داشت و ستایش هواداران حاضر در ورزشگاه را از آن خود کرد.

“بله, او عالی بود. او مطمئنا یکی از بازیکنان خوب ما در بازی امشب بود. او به تیم انرژی, سرسختی و کمی کیفیت اضافه کرده بود. من برای وازا خوشحال هستم.”

۰ Comments