جایگزین مسیر

تام می خواهد در استون ویلا بماند

by | مهر , ۱۲ , ۱۳۹۳

تام کلورلی هافبک منچستریونایتد پس از انتقال قرضی به استون ویلا هم اکنون در مصاحبه ای عنوان کرده است که دوست دارد قراردادی دائمی با این تیم به امضا برساند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نظر می رسد هافبک جوان انگلیسی شیاطین سرخ از انتقال قرضی خود به استون ویلا در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات تابستانی راضی است و قصد دارد انتقالش به این تیم را دائمی کند.

کلورلی 25 ساله پس از پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات تابستانی با اصلاحیه اتحادیه فوتبال انگلستان توانست انتقال قرضی خود به استون ویلا را نهایی کند.

پس از این انتقال او عملکرد خوبی در کنار فابیان دلف و اشلی وستوود در خط هافبک استون ویلا به نمایش گذاشته است و اکنون به فکر جدایی از یونایتد و نهایی کردن قرارداد خود با استون ویلا می باشد.

کلورلی در مصاحبه خود با روزنامه تلگراف گفت:

استون ویلا باشگاه بزرگی است.

من همیشه زمانی که بچه بودم برای تماشای بازی های یونایتد در نیمه نهایی جام حذفی و بازی های تیم ملی انگلستان به ویلا پارک می آمدم, به همین خاطر من می دانم که استون ویلا باشگاه بزرگی است.

اما درباره اینکه آیا این احتمال وجود دارد که من اینجا بمانم؟ البته مطمئنا, من از بودن در این تیم لذت می برم. ما خط هافبک عالی داریم و من خوشحالم که زیر نظر روی(کین) کار می کنم, به همین دلایل اگر امکانش باشد چرا که نه؟

همانند دنی ولبک, کلورلی هم پرورش یافته آکادمی یونایتد محسوب می شود و توانسته است به تیم اصلی یونایتد راه یابد, اما در دوران حضورش در تیم اصلی نتوانست به آن اندازه که می خواست, در تیم تاثیرگذار باشد.

به همین خاطر لوئیز فن خال به این بازیکن اجازه داد تا به صورت قرضی به استون ویلا برود و اشکار ساخت که تام جایی در نقشه های این مربی هلندی ندارد و احتمال تغییر این طرز تفکر بسیار کم است. پس جدایی تام گزینه محتمل تری است اگر این هافبک جوان بتواند در ترکیب ثابت ویلا جایی برای خود پیدا کند.

زیر نظر روی کین, کلورلی اشتیاق فراوانی دارد تا در ویلا موفق شود, شاید با این شروع خوب او بتواند به طور مستمر در ترکیب استون ویلا به میدان برود و به آن چیزی که در یونایتد نیاز داشت در استون ویلا دست یابد. اگر او از عهده این کار بربیاید, این فرصت را پیدا می کند تا دوباره درهای تیم ملی به روی او باز شود. شاید او از ابتدا بایستی موفقیت را در جایی به غیر از یونایتد جستجو می کرد. ما نیز برای او بهترین ها را آرزو می کنیم, اگر این تصمیم را گرفته است تا در جایی دیگر به دوران حرفه ای خود ادامه دهد.

۰ Comments