جایگزین مسیر

تام کلورلی به پیروزی مقابل لیورپول در آنفیلد می نگرد

by | شهریور , ۶ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تام کلورلی مصمم است تا برای شروعی محکم و استوار در این فصل در بازی مقابل لک لک ها در آنفیلد هر سه امتیاز بازی را کسب کنند.

پایگاه هواداران شیاطین سرخ در ایران – شیاطین سرخ در هفته اول در ولز  موفق به پیروزی دلچسب 4-1 مقابل سوانزی شدند سپس در هفته قبل مقابل چلسی در الدترافورد به تساوی بدون گل رسیدند.با توجه به برنامه سختی که در پیش روی شیاطین هست در هفته های بعدی باید به مصاف لیورپول و منچسترسیتی بروند.تام کلورلی مشتاق است تا روند خوب شیاطین در بازی با مقابل لیورپول نیز حفظ شود.

تام به MUTV گفت:”شروع بدی نبود.همه میدونند که این 5 هفته اول این فصل یکی از سخت ترین شروع های ما است ؛ اما تمرکز ما فعلا بر روی بازی یکشنبه است. بازی با لیورپول همیشه یک بازی بزرگ بوده و هدف ما از رفتن به آنفیلد کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز است.”

وقتی درمورد شروع سخت شیاطین از تام پرسیده شد اینگونه جواب داد:” تمام آنها بازی های بزرگی هستند.از این نوع بازی ها که شما دوست دارید به میدان بروید.این لیگ برتر است ؛ هرگز آسان نیست.”

هفته گذشته ، تام کلورلی در گوگل + یونایتد به بخشی از سوالات هواداران پاسخ داد ؛ سوالات زیادی از سراسر جهان فرستاده شد اما یکی از عمده سوالات جالب که پپرسیده شد این بود : کدام بازی خونتو به جوش میاره ، لیورپول یا منچسترسیتی ؟

“بازی با لیورپول ؛ با تاریخی که هر دو باشگاه دارند و اتفاقاتی که بین طرفداران دو تیم افتاده باعث میشود بازی مهم تری باشد. حتی در آکادمی هم نیز همه نیم نگاهی به بازی با لیورپول داشتند. تا کنون در آنفیلد بازی نکرده ام اما دوست دارم آن را تجربه کنم. پاسخ به این سوال سخت بود  اما سوال خوبی بود.”

۰ Comments