جایگزین مسیر

تام کلورلی و دنی ولبک به دنبال جام های بیشتر

by | شهریور , ۲۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

.

.

.

.

.

محصولات آکادمی یونایتد فصل پیش نقش بسزایی در قهرمانی یونایتد داشتند و هردوی آنها دوست دارند که پیش بروند و با یونایتد تاریخ ساز شوند.

به نقل از سایت رسمی،تام کلورلی می گوید:داشتن اولین مدال قهرمانی خیلی با ارزش است.بردن اولین مدال به شما احساس آسودگی میدهد و همچنین شما را مصمم میکند که به دنبال بردن عناوین بیشتر باشید.تجربه کردن رژه پیروزی در شهر چیزی است که شما دوست دارید بارها و بارها آن را دوباره انجام دهید.
“آن یک روز خیلی خاص بود که من هرگز فراموش نخواهم کرد اما من نمی خواهم که آن اتفاق فقط یک بار بوده باشد.من میخواهم که آن اتفاق بارها وبارها رخ دهد.حالا ما طعم آن را چشیده ایم و این ما را تشنه تر میکند.
” شما این را هر روز در تمرینات مشاهده می کنید.همیشه رقابت وجود دارد.اگر در تمرینات بازنده باشید آن وقت احساسات شما خراب می شود.این تنها زمینی در این اطراف است که در آن اینطور رقابت وجود دارد که این شدت را زیاد می کند و باعث پیشرفت شما میشود.”
دنی ولبک می گوید : ” همه همیشه دوست دارند برنده باشند.مهم نیست که در چه بازی و چه شرایطی هستیم،خواه تمرین باشد، خواه یک بازی باشد، شما همیشه برد می خواهید.اینجا همیشه به این شکل بوده و همیشه هم همین طور خواهد ماند.
“فصل پیش برای همه یک دستاورد عالی بود اما حالا آن بخشی از گذشته است و حالا این برعهده بازیکنان و رییس است که رقبا را کنار بزنیم و تاریخ ساز شویم.شما نمیتوانید به گذشته اکتفا کنید، همیشه باید پیش بروید و سعی کنید جام های بیشتری ببرید.”

 

ترجمه ازصفحه فیسبوک سایت ===لایک

۰ Comments