جایگزین مسیر

تاکید مویس بر جوان گرایی و تمجید از عدنان

by | آذر , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد.دیوید مویس از عدنان تمجید کرد و بر جوان گرایی در تیم تاکید داشت.

.

.

.

.

.

رئیس معتقد است عدنان به عنوان یک 18 ساله “در مسیری جلوتر از برنامه اش ” قرار دارد. کسی که بدون شک پدیده ی این فصل لیگ برتر بوده است.

دیوید مویز روز جمعه در کمپ AON به مصاحبه با رسانه ها پرداخته و توضیح داد که چگونه از صحبت های سر مت بازبی الهام گرفته تا جوانان بیشتری را در الدترافرد به تیم اصلی بیاورد.

مویز به خبرنگاران گفت: “عدنان در مسیری جلو تر از برنامه اش قرار دارد. او فوق العاده عمل می کند. ما او را در تور قرار دادیم و سپس برای شروع فصل او را باید بر می گرداندیم. بعد او تنها به سطح دیگری رسید. او بازیکنان را از داخل و بیرون جا می گذارد و تمام تصمیماتی که در لحظات گرفته صحیح بوده اند. او می تواند با هر دو پایش گل زنی کند. ما تنها فکر می کنیم این پسر سریع پیشرفت می کند. هنگامی که او به ساندرلند آمده بود هرگز ما را نا امید نکرد. او هنوز در حال یادگیری است. ما هنوز باید در مورد او حساس باشیم.”

“من چیزی که سر مت بازبی در رابطه با وارد کردن جوانان و فرصت دادن به آنها گفته بود را خواندم, من دیدم که این, دور دیوار های آکادمی حک شده است. من میخواهم مربی ای باشم که به پسر های جوان فرصت می دهد. به همان شکلی که در اورتون و پرستون بودم. امیدوارم که بتوانم آن کار را در الدترافرد هم انجام دهم. عدنان جلو آمد و توانایی هایش را به ما نشان داد.”

۰ Comments