جایگزین مسیر

تحرکات یونایتد برای انجام خرید نهائی

by | مرداد , ۲۷ , ۱۳۹۶

تحرکات یونایتد برای انجام خرید نهائی

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – مورینیو از هفته ها قبل مشخص کرده بود که برای این فصل به چهار خرید جدید احتیاج دارد و کار باشگاه در بازار را تنها ۷۵% آنچه میخواسته نامیده بود.اکنون به نظر میرسد آخرین تیرهای یونایتد در بازار برای جذب یک گزینه تهاجمی جدید در حال شلیک شدن است.

چندی قبل ESPN گزارش کرد که مورینیو توافق کرده که خرید بزرگش را تا ژانویه به تاخیر بیاندازد ، همچنین اینطور گزارش شده بود که گریزمان توافقات شفاهی برای پیوستن به یونایتد به محض رفع محرومیت اتلتیکو مادرید را حاصل کرده .اما اکنون ماجرا طور دیگری به نظر میرسد.

فالی رمضانی ایجنت پرسیچ چندی قبل به منچستر آمد و با یونایتدی ها جلساتی برگزار کرد، مطابق گزارش برخی منابع نزدیک به یونایتد، شیاطین سرخ مایل نیستند بیشتر از حد مشخصی برای وینگر کروات بیست و هشت ساله پول پرداخت کنند و همچنین به علت حساب کردن مورینیو روی مارسیال حاضر به قرضی فرستادن وی به میلان هم نیستند. در عین حال گویا رمضانی قول داده که روی راضی کردن اینتر کار کند.

اما بمب خبری امروز چیز دیگری بود . خبر رسیده که یونایتد فوراً میخواهد معامله ای بر سر لمار با موناکو انجام دهد.آرسنال بیش از یک ماهست که در حال چانه زنی بر سر قیمت وی با فرانسویهاست و یونایتد از دیشب تحرکاتی برای جذب وی آغاز کرده. گفته میشود یونایتد تا حدود ۶۰ ملیون پوند حاضرست برای این بازیکن پرداخت کند .

همچنین اینطور به نظر میرسد که زلاتان ابراهیموویچ از طرف باشگاه بعد از پایان بازی اش به عنوان یک مربی مد نظر قرار گرفته  ، وی احتمالا ژانویه به میادین باز میگردد و پس از آن ممکنست همکاری دو طرف به بیرون از زمین نیز کشیده شود.

نهایتاً شایعاتی وجود دارد که لوک شاو با یونایتد تمدید خواهد کرد. مورینیو سبک بازی وی را کاملا میپسندد و در صورتی که او بتواند پس از بازگشت به میادین خودی نشان دهد، قراردادش تمدید خواهد شد.

۰ Comments