جایگزین مسیر

تحقق رویای غیر ممکن !

by | خرداد , ۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اختصاصی

اینجا ورزشگاه نیوکمپ بارسلون . جایی که هزاران قلب را به واسطه طرفداری از تیم کاتالانی ، به خود وصل کرده است .
اما امشب ماجرا متفاوت بود . امشب سرور اروپا در این ورزشگاه مشخص می شد . جدال دو تیم باشگاهی از کشور های اصلی جنگ جهانی دوم که اتفاقا مردمش از هم دل خوشی ندارند . قهرمانان کشور هایشان ! منچستریونایتد برابر بایرن مونیخ !
دو تیم از مهره های خوبی برخوردار بودند . تنها یک چیز مانع دیدن یک بازی میشد ! داور . کولینای معروف و ایتالیایی ! داور مانع را بر میدارد و در سوت خود می دمد .

دو تیم با هم سر شاخ می شوند . ستاره های تیم مونیخی ، در همان ابتدا ، قدرت خود را به رخ حریف میکشند ! یونایتد تا به خود بجنبد ، در دقیقه ششم ، گل میخورد !
یونایتد نمی تواند در برابر مونیخ مقاومت کند . تنها مانع گلزنی حریف ، سیو های فوق العاده پیتر اشمایکل ، و البته اشتباهات بایرن است ! شب ، شب یونایتد نیست !
دقیقه نود و یک میشود . یونایتد همچنان یک بر صفر عقب است ! چند دقیقه ناچیز ، به سوت پایان پیرلوییجی کولینا مانده . کرنری برای تیم سرخ شهر منچستر ، بدست آمده . دیوید بکهام پشت توپ می رود . توپ روی دروازه ارسال میشود و شرینگهامی که در دقیقه 67 به جای بلومکویست ، هافبک چپ تیم ، به بازی آمده بود ، بازی را مساوی می کند  . بله . یونایتد در دقایق پایانی به بازی برگشته بود .

rtjkl

انگار که نیرویی تازه در ماهیچه های بازیکنان تیم انگلیسی به وجود آمده . دوباره یک کرنر دیگر . باز هم دیوید بکهام می فرستد . این بار سولسشایر است که گل میزند .این حتی در رویا هم غیر قابل باور است . یونایتد دو بر یک پیش میفتد . باز هم یک تعویض طلایی . سولسشایر در دقیقه 81 ، به جای اندی کل به بازی آمده بود ! بدشانسی ها ، همه در 3 دقیقه ، رخت بر بست ! یونایتد حالا قهرمان بود ! غم زده های دقایقی قبل ، حال ،  از فرط خوشحالی ، به مجنونینی می ماندند که به لیلی رسیده بودند !

4832189

1998-99

2

ferguson statue

دانلود فول مچ بازی با کیفیت 360p

download-button

دانلود فول مچ بازی با کیفیت HD

download-button

۰ Comments