جایگزین مسیر

تحلیل بی بی سی:رونی باید جلو بازی کند

by | خرداد , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بی بی سی که برنامه ای مخصوص برای جام جهانی دارد,فردیناند را به عنوان کارشناس در اختیار دارد و در مورد بازی انگلیس در برابر اروگوئه فردیناند مدعی شد وین رونی اگر در خط حمله بازی کند انگلستان خوب کار خواهد کرد و یکی از دلایل  باخت در برابر ایتالیا را بازی دادن رونی در پست هافبک چپ دانست.

وین رونی خودش بارها اعلام کرده است در پست مهاجم نوک بازی کند اما هم در منچستریونایتد و هم در تیم ملی انگلیس او به عنوان مهاجم دوم بازی می کند اما در آخرین بازی سه شیرها هاجسون او را حتی عقب تر هم برد و او نتوانست در حد نامش بازی کند و یک بازیکن معمولی بود.

فردیناند در این باره در شبکه بی بی سی گفت:

“من حدود 9 سال در کنار وین بازی کرده ام و باید بگویم او هر چقدر به دروازه نزدیک تر باشد بازی بهتری را از خود نشان می دهد.

وین رونی همیشه به نظر رئیس به عنوان پشت سر مهاجم اصلی بازی می کرد و البته خوب هم کار می کرد چرا که توانسته بود عادت کند.

او پاس های بلند خوبی می دهد و پاس های در عمق دقیقی را هم ارسال می کند و به همین دلیل توانایی بازی به عنوان مهاجم دوم را دارد اما اگر یادتان باشد قبل از اینکه ون پرسی به یونایتد بیاید او یک سال به عنوان مهاجم نوک بازی کرد و همه دیدند او چه گلزنی قهاری است.

با تمامی این شرایط کار هاجسون خیلی عجیب بود چرا که تیمی که وین رونی را دارد باید از بابت خط حمله اش آسوده باشد اما او را در سمت چپ خط هافبک بازی داد و کاملا رونی را خنثی کرد.

رونی یک بازیکن حرفه ای است و در هر پستی که مربی بگوید بازی خواهد کرد اما رونی برای هافبک چپ بودن ساخته نشده است و این بیشترین کمک را به رقیبان انگلیس می کند چرا که آنها دیگر دغدغه ای به نام رونی ندارند.”

به نظر شما رونی در این بازی در چه پستی بازی می کند؟

۰ Comments