جایگزین مسیر

تحلیل زیبای شهاب درباره وین رونی

by | تیر , ۱۴ , ۱۳۹۲

طولانی ولی بخونیدش  🙂
سلام.این تحلیل من از جریانات پیش اومده واسه ی وین رونی.من خودم یکی از طرفداران پر و پا قرص وین رونی هستم و خواهم بود.اما میخوام چند تا چیز رو براتون مرور کنم.امیدوارم که تا اخر این نوشته همراهم باشید.
جریان از جایی شروع شد که فرگی به رونی توی بازی با رئال اجازه ی فیکس بودن نداد.و بعد از بازی اعلام کرد که او درخواست جابجایی داده. اما چرا? تاحالا شده بود چرا فرگی اینجوری با وین بازی کرد.ایا یه درخواست انتقال انقدر میتونست تاثیر گذار باشه.به نظر من نه.بیاید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ داد که به اینجا رسیدیم.اول از همه حضور فن پرسی.فن پرسی عاملی شد تا وین رونی کم کم از مهاجم نوک بودن منچستر فاصله بگیره بازیکنی که سالهاست برای منچستر در اون پست داره توپ میزنه.کم کم فن پرسی جای خودش رو توی دل هواداران باز کرد ولی این اتفاقات همراه با کمرنگ تر شدن نقش وین در تیم بود.وین همه کاری میکرد ولی دیگر مثل فصل های قبل در چشم هواداران نبود.روی سکوها یک شعاذ دائما به گش میرسد اوه رابین فن پرسی.این میتواند پتکی باشد بر عمارتی که وین رونی در منچستر برای خودش ساخته. وین کم کم متوجه شد که دیگه اون فرد شماره ی یک بین طرفداران یونایتد نیست و کمتر از قبل حمایت میشه.البته این به معنی عدم حمایت نیست نه.این به معنی سایه ای شدن بود.وین باز هم سعی کرد که خودش رو به طرفداران نشان بده.صحنه ای که همه به خاطر داریم.مصدومیت پارگی عضله ی وین.وین حتی حاضر نشد بر روی زمین بنشیند این نشان از غرور او برای یونایتد دارد.بازیکنی که حاضر نشد دل طرفداران را خالی کند. او ایستاد تا بفهماند که هواداران برای او با ارزشند.اما ما هواداران قدر نشناس….
این ها همه نظرات من هستند به نظر من وین رونی هیچوقت از فرگی درخواست انتقال نکرد.همه ی ما میدانیم که فرگی با افراد یاغی چگونه برخورد میکند.اگر وین اینچنین یاغی گری میکرد فرگی اینگونه جواب او را نمی داد و قطعا مجازات سختی به دنبال او بود. ما هیچوقت از زبان وین نشنیدیم که میخواهد برود. در صورتی که هر کسی که بخواهد برود قطعا اعلام رسمی میکند.ولی وین همچنان قصد دارد بماند ولی دیگر شرایط برایش سخت شده.همه میدانیم که یونایتد مشکلی در تامین هزینه ی اول انتقال بازیکن ندارد ولی این حقوق است که همیشه دست و پای یونایتد را در انتقالات بسته.بودجه ی حقوق یونایتد محدود است.حال یونیاتد به گفته ی فرگی خرید بزرگ میخواهد.و این یعنی نیاز به حقوق بالا. حال چگونه میتوان حقوق را بالا برد.با کم کردن حقوق بازیکنان.اولین قربانی وین است چرا که او بالاترین حقوق را میگیرد.وقتی خود وین حس میکند که دیگر فرد اول نیست بلافاصله درخواست میدهد که حقوقش ثابت بماند.همانطور که قبلا در خبرها داشتیم اگر همین حقوق را به او بدهند او میماند.اچا مشکل وین چیز دیگریست.یونایتد به او گفته که باید حقوقش را کم کند. اما وین با این دستور مخالفت میکند و همین باعث میشود که فرگی انگونه اعلام کند که رونی تقاضای انتقال داده. تا بار دیگر به وین بفماند که او کوچکتر از باشگاه است.وین در خیالات خود همیشه فرد اول تیم بوده ولی این درخواست باشگاه کاخ رویاهای او را فرو ریخت.او دیگر فرد اول نیست.ولی دو همچنان میخواهد بماند و بجنگد.بعد از کانتونا و کین و اسکولز من کسی را به یاد نمی اورم که با غیرت تر از وین بوده باشد.او نمی خواست برود و نمی خواهد.از طرفی هم قصد جدایی ندارد.شاید وین باشگاه را در این هفته تهدید به جدایی کرده باشد چرا که دیدیم که باشگاه به او گفت اگر واقعا میخواهی بروی درخواست کتبی بده! و او چنین چیزی نمی خواهد.او فقط حقوق همیشگی اش را میخواهد و یونایتد قصد ندارد این حقوق را به او بدهد.وین هیچوقت یاغی گری نکرد ولی این ذهن خلاق فرگی است که به وین این اجازه را نمی دهد که حقوق همیشگی را بگیرد.یونایتد خیلی هوشمندانه با تحت تاثیر قرار دادن ذهن هواداران میخواهد به وین بفهماند که او باید به باشگاه بگوید چشم.ما هیچوقت درخواست رفتن وین را از زبان خود او نشنیدیم.او میخواهد بماند باشگاه برایش شرط گذاشته از طرفی طرفداران از او درخواست ماندن میکنند.او خودش هم میخواهد بماند و تنها راه کاهش حقوق اوست.این اتفاق خواهد افتاد ولی وین کمی از حمایت ها را از دست خواهد داد.در صورتی که مقصر کسی نیست به جز گلیزرها.وین میماند ولی همه ی ارزوهای او رو به نابودیست.حال این وظیفه ی ماست که به او نشان دهیم او همچنان فرد اول تیم ماست.او به حچایت ما نیاز دارد نه پول.وقتی کسی حس کند دیگر دوستش ندارند رو به پول می اورد نباید اجازه میدادیم وین اینچنین فکر کند.حال نوبت ماست که به او نشان دهیم او در قلب ماست.

۰ Comments