جایگزین مسیر

ترکیب احتمالی شیاطین سرخ برابر المپیاکوس

by | اسفند , ۲۷ , ۱۳۹۲

پس از شکست 3 بر 0 برابر لیورپول, شیاطین سرخ دیدار حساسی برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان پیش روی خود دارند که باید شکست 2 بر 0 در دیدار رفت را جبران کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تمرکز بازیکنان یونایتد اکنون به بازی چهارشنبه شب برابر المپیاکوس گذاشته شده است و شاگردان دیوید مویز کار سختی برای جبران نتیجه بازی رفت و صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان دارند.

این بازی برای شیاطین سرخ, بازی مرگ و زندگی است و پس از ناامیدی از رقابت های داخلی, شیاطین سرخ قصد دارند با پیروزی در این رقابت ها, اجازه ندهند فصل ناموفق یونایتد به همین شکل پایان یابد. یونایتد باید با به نمایش گذاشتن بازی فوق العاده در خانه اختلاف 2 گل برابر المپیاکوس را جبران کند و به فکر صعود به دور بعد رقابت های لیگ قهرمانان باشد.

شیاطین سرخ در این دیدار کریس اسمالینگ مدافع جوان خود را به دلیل مصدومیت همسترینگ در اختیار ندارند. خوان ماتا نیز نمی تواند برای شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان بازی کند. احتمالا آنتونیو والنسیا به جای بازیساز اسپانیایی شیاطین سرخ در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

هنوز مشخص نیست لویز نانی, خاویر هرناندز و جانی اوانز به طور کامل از مصدومیت خود بهبود یافته اند و آیا می توانند در این دیدار حساس برای شیاطین سرخ به میدان بروند.

مویز همچنین می تواند به جای خوان ماتا از دنی ولبک یا شینجی کاگاوا در ترکیب اصلی یونایتد استفاده کند.

ترکیبی که احتمالا دیوید مویز چهارشنبه شب در بازی برابر المپیاکوس به میدان خواهد فرستاد:

۰ Comments