جایگزین مسیر

ترکیب احتمالی شیاطین سرخ مقابل ساندرلند

by | بهمن , ۲ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هوداران منچستریونایتد در ایران – تیم منچستریونایتد در دور برگشت لیگ کاپ در مرحله نیمه نهایی در الدترافورد به دیدار ساندرلند می رود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2-1 به سود ساندرلند به پایان رسید. ترکیب احتمالی شیاطین سرخ را در این بازی بررسی می کنیم.

دیوید ده خیا » در بازی مقابل چلسی می توانست عملکرد بهتری نشان دهد و روی واکنش های خود بهتر کار کند ، اما او می خواهد با یک بازی خوب مقابل ساندرلند این عملکرد را از ذهن هواداران پاک کند.

رافائل » نفوذ ها و تمایلات هجومی رافائل می تواند برای صعود به منچستریونایتد کمک کند.

فیل جونز » بازگشت از مصدومیت جونز بسیار به موقع بود دقیقا هم زمان با محرومیت ویدیچ ؛ انتظار می رود او جلو تر از اسمالینگ در این پست برای بازی امشب انتخاب شود.

جانی ایوانز » تا به اینجای فصل ایوانز انتخاب اول مویس برای خط دفاع بوده است و امشب نیز احتمالا انتخاب اول مقابل ساندرلند باشد.

الکس بوتنر » پس از مصدومیتی که باعث تعویض اورا در بازی با چلسی شد احتمالاً بوتنر در ترکیب حاضر باشد ؛ مگر اینکه مصدومیت اورا بهبود پیدا کرده باشد.

مایکل کریک » کریک در استمفورد بریج مقابل چلسی بازی کرد و به نظر می رسد امشب هم جز 11 نفر ابتدایی ترکیب انتخاب شود.

درن فلچر » احتمال می رفت در بازی آخر هفته بازی کند اما اینگونه نشد ، ولی تجربه این مرد اسکاتلندی مقابل ساندرلند به کمک یونایتد می آید.

آنتونیو والنسیا » به ندرت استراحت کرده است ، همکاری خوب او با رافائل این احتمال را می دهد بار دیگر او در این بازی به میدان رود.

شینجی کاگاوا » با بداقبالی بازی یکشنبه را به میدان نرفت ، اما انتظار می رود در بازی مقابل ساندرلند بار دیگر به ترکیب برگردد.

عدنان یانوزای » این بازیکن یونایتد می خواهد به مراحل بالاتری برسد و پیشرفت کند پیروزی در این دیدار می تواند به او کمک کند.

دنی ولبک » دنی می خواهد روند گل زنی خوب خود را در بازی چهارشنبه شب ادامه دهد.

ترکیب : 4-2-3-1

با برگشت تعدادی از مصدومین شیاطین ترکیب تیم از گذشته قوی تر می شود.

رایان گیگز ، خاویر هرناندز ، اشلی یانگ و همچنین بازیکنانی مثل تام کلورلی و ویلفرد زاها می توانند روی نیمکت بنشینند ؛ اسمالینگ هم می تواند دفاع ذخیره یونایتد ها باشد. اگر چه شاید دیوید مویس با بهبود وین رونی از مصدومیت همه را شگفت زده کند.

۰ Comments