جایگزین مسیر

ترکیب احتمالی یونایتد برابر فولهام

by | بهمن , ۱۹ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد عصر روز یکشنبه در الدترافورد به مصاف فولهام می رود, شیاطین سرخ در آخرین بازی خود از چارچوب رقابت های لیگ برتر, هفته گذشته 2 بر 1 در ورزشگاه بریتانیا برابر استوک سیتی مغلوب شدند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در اولین فصل حضور دیوید مویز در مقام سرمربیگری منچستریونایتد روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و اکنون در رده هفتم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد و بدون احتساب بازی های امروز لیگ برتر 7 امتیاز با لیورپول که در رده 4 جدول قرار دارد, فاصله دارد. شاگردان دیوید مویز علی رغم اینکه هنوز جاه طلبی که از منچستریونایتد انتظار داریم را حفظ کرده اند اما تلاش می کنند تا حداقل در رده چهارم جدول لیگ قرار بگیرند تا بتوانند جواز صعود به لیگ قهرمانان در فصل آینده را بدست آورند.

در آستانه این بازی, مویز دیروز در کنفرانس خبری حاضر شد و آخرین خبرها درباره مصدومان تیم را به خبرنگاران داد. اوانز که به دلیل مصدومیت در بازی با استوک در اواسط نیمه اول از زمین بازی بیرون رفته بود همچنان به دلیل مصدومیت ساق پا نمی تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. با این حال, فیل جونز نیز که به دلیل ازدست دادن هوشیاری در بازی برابر استوک از زمین بازی بیرون رفته بود با کسب بهبودی کامل با تیم تمرین کرده است و می تواند در بازی فردا به میدان برود.

اما یونایتد همچنان باید بدون فلاینی به بازی بپردازد, فلاینی که به دلیل مصدومیت مچ دست مدت ها است که برای یونایتد بازی نکرده است, اخیرا به تمرینات برگشته بود اما دچار مصدومیت کشاله ران شده است و احتمالا یک هفته دیگر نیز باید از ترکیب تیم به دور باشد.

ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی فردا:

 

.

نتیجه احتمالی: 2 بر 1 به سود منچستریونایتد

۰ Comments