جایگزین مسیر

ترکیب احتمالی یونایتد برابر چلسی

by | دی , ۲۸ , ۱۳۹۲

شیاطین سرخ با این هدف فردا در استمفوردبریج به میدان می روند تا با کسب سه امتیاز بازی, اکنون که لیورپول در هفته جاری نتوانسته است سه امتیاز کامل را کسب کند به جمع 4 تیم برتر لیگ نزدیک تر شوند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ 14 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و 6 امتیاز با رتبه چهارم لیگ برتر که جواز صعود به لیگ قهرمانان را دارد, فاصله دارند. هم اکنون لیورپول با تساوی در بازی امروز خود با 43 امتیاز در این رتبه قرار دارد.

در صورتی که شیاطین سرخ بتوانند سه امتیاز بازی برابر چلسی را کسب کنند به 3 امتیازی لیورپول در رده چهارم می رسند و اختلاف شیاطین سرخ با شاگردان مورینیو نیز به 6 امتیاز کاهش می یابد.

شاگردان دیوید مویز بازی سختی برابر شاگردان مورینیو خواهند داشت. چلسی 4 بازی متوالی اخیر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است و به سختی در استمفورد بریج تن به شکست می دهد.

در بازی رفت این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر, یونایتد و چلسی در الدترافورد به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.

خبرها حاکی از این مسئله است که شیاطین سرخ دوباره در این دیدار نیز بدون مهاجم اصلی خود, رابین فان پرسی باید به مصاف حریف خود بروند, همینطور بهترین بازیکن یونایتد در فصل جاری, وین رونی نیز به احتمال زیاد نمی تواند برای شیاطین سرخ به میدان برود.

در غیاب دو مهاجم اصلی تیم, دنی ولبک توانسته با ارائه بازی هایی تماشایی در اکثر بازی های اخیر شیاطین سرخ از ابتدا به میدان برود. پشت سر ولبک, کاگاوا قرار دارد که در بازی قبلی شیاطین سرخ برابر سوانزی عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشت و پس از مهاجم جوان انگلیسی, برترین بازیکن یونایتد محسوب می شد.

اورا نیز به خاطر ضربه ای که در بازی قبلی به زانویش خورده است هنوز کاملا بهبود نیافته است و به همین دلیل احتمالا بوتنر از ابتدا مدافع چپ یونایتد در این بازی خواهد بود.

تمام نگاه ها در بازی فردا متوجه عدنان یانوزای خواهد بود, ستاره جوان شیاطین سرخ که نقش برجسته ای در حملات یونایتد دارد و در بازی قبلی در غیاب رونی و رابین, با پیراهن یونایتد درخشیده است.

ترکیب احتمالی یونایتد در برابر چلسی در غیاب رونی و رابین:

۰ Comments