جایگزین مسیر

تشکر مویس از هواداران و کارکنان باشگاه منچستریونایتد

by | اردیبهشت , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویس پس از آنکه از سمت خود در منچستر یونایتد کنار گذاشته شد ، برای اولین بار لب به سخن گشود.

طی این مصاحبه که توسط اتحادیه ی مربیان لیگ برتری منتشر شده است مویس از کارکنان و هواداران تشکر کرده است ولی نه از بازیکنان !!!!

“انتخاب شدن به عنوان سرمربی منچستریونایتد ، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان، چیزی بوده است که من همیشه به آن افتخار کرده و خواهم کرد.”

” بر عهده گرفتن کار ها بعد از یک مدت طولانی با ثبات و موفقیت به ناچار به چالشی بسیار جدی تبدیل می شد ولی این چیزی بود که من همیشه از آن لذت می بردم و هرگز فکری راجب جا زدن ( منصرف شدن) نداشتم.”

“درجه ی مربیگری در منچستریونایتد بسیار بزرگ و بالا می باشد ولی من هرگز دست از تلاش سخت برنداشتم و این امر در مورد کادر فنی من نیز صادق است. من از آنها به خاطر فداکاری و  و وفاداریشان در طی فصل گذشته تشکر می کنم.”

” ما کاملا متمرکز و متعهد بودیم تا تغییراتی اساسی که تیم بزرگسالان به آن نیاز بود را اعمال کنیم. این کار باید ضمن کسب نتایج خوب در لیگ برتر و لیگ قهرمانان انجام می شد ولی به هر حال در طول انجام این تغییرات ، عملکرد و نتایج تیم به گونه ای نبود که باشگاه منچستریونایتد و هواداران آن انتظار آن را داشتند و یا به آن عادت کرده اند. و من هم نا امیدی آنها را درک می کنم و با آنها شریک می شوم.”

“در مدت کوتاه حضور من در باشگاه متوجه شدم که الدترافورد و کارینگتون چه مکان های فوق العاده ای هستند. من میخواهم از کارکنان منچستریونایتد تشکر کنم که باعث شدند تا از روز اول من احساس خوبی داشته باشم و خودم را قسمتی از خانواده ی منچستریونایتد بدانم. و البته همینطور از هوادارانی که در طول این فصل از من حمایت کردند تشکر می کنم. من برای شما و باشگاه در آینده بهترین ها رو آرزو می کنم.”

” من همیشه معتقد بودم که یک مربی در طول دوران حرفه ای خود هرگز دست از آموختن نخواهد کشید و من میدانم که تجربه ی فوق العاده با ارزشی را از دوران حضورم در منچستریونایتد بدست آورده ام. من مفتخر خواهم ماند که تیم را تا مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هدایت کردم و از سر الکس فرگوسن تشکر می کنم که به من و توانایی های من اعتماد کرد و به من این فرصت را داد تا هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرم.”

۰ Comments