جایگزین مسیر

تصاویر احتمالی از پیراهن شیاطین سرخ در فصل آینده

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۳

در آستانه معرفی رسمی پیراهن جدید شیاطین سرخ در فصل آینده رقابت های لیگ برتر, همچنان تصاویر متعددی از این پیراهن ها در فضای مجازی منتشر می شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از انتصاب فن خال به سمت سرمربیگری شیاطین سرخ و نهایی شدن دو خرید جدید باشگاه, آندر هررا و لوک شاو, خبرها حاکی از معرفی پیراهن جدید #منچستریونایتد در روزهای آتی می دهد.

در آخرین تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است, یکی از هواداران یونایتد در فروشگاه رسمی نایک در عربستان پیراهن فصل جدید منچستریونایتد را در دست گرفته است. با توجه به مکان این عکس و برچسب ها و آرم شرکت #نایک به نظر می رسد صحت این تصاویر بیشتر از عکس های منتشر شده قبلی باشد.

دیروز هم عکس دیگری از پیراهن اول فصل آینده شیاطین سرخ منتشر شد که با توجه به طرح مشابه ای که این پیراهن نیز داشت, احتمالات درباره صحت این تصاویر بیشتر شد.

اگر این تصاویر صحت داشته باشد, پیراهن خانگی شیاطین سرخ در فصل 2014/15 با طراحی خطوط سیاه و سفید در یقه و بازوها در کنار پیراهن سفید رنگ خارج از خانه منچستریونایتد در فصل 2014/15 با آرم طلایی اسپانسر جدید یونایتد, شرکت خودروسازی شورلت در روزهای آتی به طور رسمی به هواداران معرفی خواهد شد.

قرارداد شرکت خوردوسازی شورلت با منچستریونایتد برای درج نام این شرکت روی پیراهن شیاطین سرخ از تاریخ 7 جولای 2014 شروع می شود و به نظر می رسد باشگاه نیز همزمان با این تاریخ به طور رسمی پیراهن های جدیدی را که در تور پیش فصل 2014 یونایتد مورد استفاده قرار خواهد گرفت, معرفی کند.

همزمان با معرفی این پیراهن ها, همچنان شایعات درباره قرارداد جدید یونایتد با شرکت پوشاک دیگری به قوت خود ادامه دارد. قرارداد کنونی یونایتد با نایک در تابستان 2015 به اتمام می رسد و هنوز سران یونایتد بر سر مبلغ قرارداد جدید با شرکت آمریکایی نایک به توافق نرسیده اند.

 

پیرامون همین موضوع می توانید کلیپی مشاهده کنید از تاریخچه پیراهن های منچستریونایتد در تمام ادوار

دانلود ویدئو

[highlight]نظر خود را درباره طراحی پیراهن های جدید با ما در میان بگذارید؟[/highlight]

۰ Comments