جایگزین مسیر

تعجب گری نویل از اظهار نظر اندرسون

by | بهمن , ۱۵ , ۱۳۹۲

گری نویل درباره اظهارات اندرسون بازیکن برزیلی یونایتد گفت که اگر بازیکنان زیادی بخواهند از منچستریونایتد جدا شوند, او شگفت زده خواهد شد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گری نویل به ادعای اندرسون درباره اینکه بازیکنان بسیاری قصد دارند از منچستریونایتد جدا شوند واکنش نشان داد و تاکید کرد که اگر چنین مسئله ای رخ دهد او متعجب خواهد شد.

هنگامی که از گری نویل درباره اعتبار صحبت های اندرسون پرسش شد, علی رغم اینکه گفته می شود معنایی که از صحبت های اندو برداشت شده است اشتباه بود و در ترجمه مشکلی پیش آمده است اما موضع نویل خطاب به این مسئله علی رغم اینکه اکنون این صحبت ها رد شده است, بسیار محکم بود.

هنگامی که در برنامه ماندی نایت فوتبال درباره اینکه احتمال دارد بازیکنان بسیار زیادی یونایتد را ترک کنند, سوال شد, نویل گفت: هنگام رخ دادن این مسئله من شگفت زده خواهم شد.

“من از وفاداری بازیکنان به باشگاه و وفاداری آنها به دوران حرفه ای که در این باشگاه داشتند, آگاه هستم, اکثر آنها یا بازیکنان جوان تر که هر هفته در برابر 75 هزار هوادار بازی می کنند, این وفاداری را دارند.”

“همیشه در باشگاهی بزرگ لحظات اضطراب برانگیزی وجود دارد – ما چنین شرایطی را در چند سال گذشته در آرسنال دیدیم و در طول این ده سال نیز گاهی اوقات لیورپول چنین شرایطی را داشته است. این باشگاه ها از این دوره ها عبور می کنند و همانند آنچه که شما گفتید, من شگفت زده خواهم شد اگر در منچستریونایتد گروهی از بازیکنان باشند که بخواهند از باشگاه جدا بشوند.”

“باشگاه منچستریونایتد به جای که به آن تعلق دارد و باید آنجا باشد, بازخواهد گشت و برای کسب جام ها مبارزه خواهد کرد. این مسئله شاید کمی زمان ببرد اما این زمان فرا خواهد رسید. این مسئله همانند اتفاقی بود که برای لیورپول رخ داد. شما نمی توانید این باشگاه ها را برای 50-60 سال ساکت کنید. آنها ازبین نمی روند.”

همانگونه که نویل گفت, احتمال اینکه بازیکنان زیادی در عرض این 6 ماهی که تا پایان لیگ باقی مانده است, ناگهان خواستار جدایی از باشگاه بشوند خیلی کم است و این مسئله ارتباطی به شرایط کنونی تیم نیز ندارد.

با این حال به نظر می رسد خود باشگاه در تابستان برخی بازیکنان را به فروش برساند تا چهره های جدیدی را در برخی نقاط تیم در فصل آینده ببینیم.

۰ Comments