جایگزین مسیر

تغییر در وضعیت یانوزای در نقل و انتقالات ژانویه

by | آذر , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران :

عدنان یانوزای بازیکن جوان یونایتد برای بازگشت نزد سرمربی سابق خود به عنوان بازیکن قرضی لینک شده است.

بنا بر ادعای تلگراف عدنان یانوزای در ژانویه منچستر را به مقصد رئال سوسیه داد ترک خواهد کرد.این بازیکن 19 ساله به عنوان نقطه عطف کارنامه مویس محسوب میشد اما فصل دوم حضور او در تیم اصلی بسیار مایوس کننده بوده است.

زمزمه خروج یانوزای در اوایل فصل نیز به گوش می رسید اما آینده او در هفته ای آتی رقم خواهد خورد و اینکه فن خال به او فرصت بازی مید هد یا خیر.با این حال این بازیکن تاکنون تنها 412 دقیقه به میدان رفته است و در سه بازی اخیر نیز تنها یک دقیقه فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشت.

با این وجود روزنامه تلگراف گزارش کرده است که دیوید مویس آماده است تا یانوزای را در ژانویه نزد خود بیاورد. این نقل و انتقال محتمل است زیرا یانوزای برای حضور در ترکیب اصلی دچار مشکل است و مویس نیز نیاز دارد تا برای بازگرداندن هویت از دست رفته خود در منچستر بازیکن جدید به خدمت گیرد و تیم جدیدش را تقویت کند. خبرها حاکی از آن است که احتمال این انتقال در هفته های آتی محتمل است.

اینکه یونایتد یانوزای را به فروش برساند تقریبا محال به نظر می رسد زیرا باشگاه حساب ویژه ای رو او باز کرده است اما انتقال قرضی او میتواند قریب الوقوع باشد زیرا آنخل دی ماریا و خوان ماتا فرصت حضور یانوزای در ترکیب اصلی را کم رنگ کرده اند و حضور در تیمی در سطح لالیگا یا لیگ برتر نسبت به حضورش در تیم زیر 21 ساله ها می تواند مفید تر باشد.
نظر شما؟آیا انتقال قرضی یانوزای برای او مفید است یا مضر؟

۰ Comments