جایگزین مسیر

تمجید اندی کول از مثلث خط حمله منچستریونایتد

by | شهریور , ۲۰ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – درخشش ۳ بازیکن خط حمله منچستریونایتد در فصل گذشته به کول این امید را داده است که تا سالها برای این تیم بدرخشند.

مثلث خط حمله منچستریونایتد متشکل از مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال و میسون گرینوود فصل گذشته در تمام بازی‌ها، روی هم ۶۲ گل به ثمر رساندند و یکی از بهترین خط حمله‌های اروپا بودند.

با توجه به این که مارسیال با ۲۴ سال بزرگترین بازیکن این خط حمله می‌باشد، شماره ۹ سابق شیاطین سرخ معتقد است این مثلث در فصل پیش‌رو و سال‌های آینده پیشرفت می‌کنند و می‌درخشند.

اندی کول در مصاحبه خود گفت:

هر سه جوان و پرانرژی هستند. سرعتی خوب و توانایی گلزنی دارند. می‌توانم ببینم سال‌ها در منچستریونایتد باشند و امیدوارم با گلزنی بیشتر آن‌ها و همچنین با گلزنی از کناره‌های زمین، این فصل برای رسیدن به جام و قهرمانی‌ تلاش خواهیم کرد.

کول با زدن ۱۲۱ گل در ۲۷۵ بازی برای منچستریونایتد به خوبی می‌داند مهاجم درجه یک بودن چطور است. او با این که تمام کننده‌ای خونسرد بود ولی بازیکنی بود که تیمی بازی می‌کرد و همیشه ترکیب خوبی با مهاجمان کنار خود تشکیل می‌داد. دوایت یورک مهاجمی بود که او بهترین و بیشترین همکاری را داشت و در فصل فراموشی نشدنی ۱۹۹۸/۹۹ که با سه‌گانه شیاطین سرخ همراه بود، در ۳۹ بازی به عنوان یار فیکس در کنار یکدیگر ۵۲ گل به ثمر رساندند.

کول می‌گوید بازیکنان فعلی خط حمله منچستریونایتد باید درک خوبی از هم داشته باشند و به گلزنی تیم کمک کنند:

شما اگر فرصت گلزنی دارید یا به نحوی در گلزنی تیم شرکت کنید و به هم‌تیمی‌های خود کمک کنید، باید این کار را انجام دهید. وقتی در منچستریونایتد هستید، باید تیمی بازی کنید. نباید فقط این ذهنیت را داشته باشید که تا جایی که می‌توانید تنها و فردی در گلزنی شرکت کنید و همه باید برای انجام این کار تلاش کنند.

رابطه بین بازیکنان کلیدی است. و به نظر می‌رسد این سه نفر در خارج از زمین هم رابط بسیار خوبی باهم دارند. ولی داخل زمین مهم است. شما می‌توانستید این رابطه بین من و دوایت در زمین را حس کنید. این همکاری به گونه‌ای بود که انگار از بهشت و آسمان‌ها به زمین نازل شده است.

من از دیدن بازی آن‌ها لذت می‌برم و به نظر می‌رسد خود آن‌ها نیز لذت می‌برند و خیلی خوب است وقتی آن‌ها را کنار هم در زمین، اینقدر هماهنگ می‌بینید.

۰ Comments