جایگزین مسیر

تمجید دشام از کاپیتان اورا

by | خرداد , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به نقل از اکیپ فرانسه مربی تیم ملی این کشور به تمجید از اورا پرداخت و او را یکی از اصلی ترین بازیکنان خروس ها در جام جهانی خطاب کرد.

پاتریس اورا که کاپیتان تیم ملی فرانسه در بازی با هندوراس می  باشد با 33 سال سن هنوز مهره ی با ارزشی به حساب می اید و ون خال هم قراردادش را یک سال تمدید کرد.دشان همچنین در مورد نگرانی از بابت ضعیف کار کرد اورا هم واکنش نشان داد.

دشام در مورد اورا به اکیپ گفت:

“او یک بازیکن مهم برای ما و از ان مهم تر کاپیتان تیم ماست.

او در این سن و سال همچنان یکی از خوب های سمت چپ زمین است و تمامی صفات یک کاپیتان را دارد و من انتقادها را بی معنی می دانم.او چندین سال است که در باشگاهی همچون منچستریونایتد بازی می کند و این موضوع نشان دهنده ی کیفیت پاتریس می باشد.”

همچنین دشام در مورد مشکلات جام جهانی 2010 صحبت کرد و علاوه بر انزجار خود از حرکت بازیکنان به سرگروهی اورا ,مدعی شد دیگر نباید به ان موضوع فکر کرد اما در نظر سنجی اکیپ همچنان 76 درصد مردم فرانسه خواهان بازی نکردن بازیکنان حاضر در ان شورش در تیم ملی کشورشان می باشند.

دشام در این باره گفت:

“این اتفاق زجر اوری بود ولی من از فرانسوی ها می خواهم دیگر به این موضوع فکر نکنند چرا که بازیکنانی که در این کار دست داشتند ابراز پشیمانی کرده اند و مطمئنا در این جام جهانی تمام تلاش خود را برای جبران جام جهانی افریقای جنوبی خواهند کرد.”

۰ Comments