جایگزین مسیر

تمجید دیوید مویز از رابین فان پرسی

by | مرداد , ۲۹ , ۱۳۹۲

سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز معتقد است که رابین فان پرسی بهتر از این نیز می تواند بازی کند و مدال های بیشتری کسب کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن هلندی به یونایتد کمک کرد تا در فصل گذشته 13 جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرند, اما آن موفقیت, اولین جام او در فوتبال جزیره بود.

فان پرسی که در جمع بهترین بازیکنان دنیا توپ می زند, مصمم است تا جام های بیشتری در الدترافورد کسب کند.

او پس از انتقالی 24 میلیون پوندی از آرسنال به یونایتد, موفق شد در اولین فصل حضورش در باشگاه منچستری, 30 گل به ثمر برساند و کفش طلای رقابت های لیگ برتر را از آن خود کند.

با نگاه به دو گلی که او در بازی آغازین رقابت های لیگ برتر برابر سوانزی به ثمر رساند و دو گل دیگری که در بازی جام اتحادیه زد, انتظار می رود در طول فصل جاری همانند آن گل ها, گل های زیادی را او به ثمر برساند.

مویز متقاعد شده است که این بازیکن نقش کلیدی دارد, همزمان با اینکه این مربی اسکاتلندی سکان هدایت شیاطین سرخ را در فصل جدید برعهده دارد, اذعان می کند که فان پرسی بی صبرانه تلاش می کند تا سطح بازیش بالاتر از این برود.

مویز گفت: من امیدوارم او بتواند چنین کاری بکند. با تجربه ای که دارد, من ه این مسئله امید دارم. گل های او در بازی برابر سوانزی, جز بهترین گل ها شمرده می شود که یک گلزن قهار می تواند بزند.

“از لحاظ عملکرد تیم, ما می توانیم بهتر از این بازی کنیم, اما من فکر می کنم تمام کنندگی بازیکنان, ویژگی است که ما را متفاوت از دیگر تیم ها می سازد.”

“کار سختی برای رابین است که در بهترین فرم خود باقی بماند. من به بازیکنان چند روز قبل گفتم که, آیا می دانید چند مدال کسب کرده اید؟”

“گیگزی 13 مدال کسب کرده است, برخی از بازیکنان 5 یا 6 مدال برده اند, اما رابین گفت که تنها یک مدال دارد.”

“به همین خاطر چالشی پیش روی رابین است تا برای کسب مدال تلاش کند و من فکر می کنم او این چالش را درک کرده است. من فکر می کنم او سعی دارد این کار را انجام دهد, او می خواهد موفق شود و من به واقع از روش تمرین کردن او و تعهد او و تلاش او برای بهبود شرایط خودش تحت تاثیر قرار گرفتم.”

در حالی که مویز معتقد است که فان پرسی هنوز می تواند بهتر از این بازی کند, به این نکته اشاره می کند که این بازیکن 30 ساله هم اکنون نیز در میان بازیکان برتری است که در برترین سطح های فوتبال در دنیا بازی می کنند.

او افزود: نامیدن یک بازیکن به عنوان بازیکنی در سطح جهانی گاهی اشتباه استفاده می شود, اما من فکر می کنم سخت است که او را در میان این بازیکنان قرار ندهیم, من از این بابت مطمئنم.

“ما همیشه درباره گل هایی که او می زند, صحبت می کنیم, اما هنگامی که او توپ را در اختیار خود می گیرد, بازی را در کنترل خود می گیرد که, ویژگی فوق العاده است. او همچنین ما را در جریان بازی قرار می دهد.”

“او در همه جای زمین هست و ما می خواهیم او را تغذیه کنیم و به او فرصت های زیادی بدهیم تا گلزنی کند.”

۰ Comments