جایگزین مسیر

تمجید سولشایر از عملکرد اسکات مک تومنی

by | مهر , ۳۰ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-در جریان پیروزی ۲ بر ۱ منچستر یونایتد مقابل پاریس سنت ژرمن در شب گذشته اسکات مک تومنی عملکرد عالی از خود بر جای گذاشت و از همین رو اوله گنار سولشایر سرمربی باشگاه از وی تقدیر و تمجید کرد.

با وجود اینکه این بازیکن اسکاتلندی در نیمه نخست با دریافت کارت زرد مواجه شد اما عملکردش در کنار فرد چشمگیر بود و در این مسابقه نیمار را به خوبی مهار کرده بودند و این مسابقه با عملکرد بسیار خوب این دو نفر در خط هافبک با پیروزی به یاد ماندنی در گروه هشتم رقم خورد.

سولشایر پس از سوت پایان بازی در پارک دو پرانس به خبرنگاران گفت:

اسکاتی در نیمه نخست با یک چشم بازی کرد و این بسیار تاثیرگزار بود به این دلیل که وی یکی از لنزهای خود را از دست داده بود.لحظات تاثیر گزاری بود.

مک تومنی در اینستاگرام اضافه کرد:

پسران بزرگ برنده شدند! خوشبختانه زمانی که مارکوس راشفورد گل را به ثمر رساند لنز خود را دریافت کردم.تیم در کلاس متفاوتی حضور داشت.

سولشایر معتقد است که پیروزی فصل ۲۰۲۰/۲۱ در پاریس قانع کننده تر بوده است به مانند پیروزی هفته گذشته مقابل نیوکاسل و عملکرد بسیار خوب بازیکنانش در خط هافبک برای به دست آوردن پیروزی.

اوله اضافه کرد:

این بار عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشتیم حتی بهتر از پیروزی ۳-۱ در سال ۲۰۱۹, این بار عملکرد مان نشان داد پیشرفت کرده ایم.اسکات و فرد عالی بودند.آنها در فرم خوبی قرار دارند.بازیکنان خوبی هستند و در مقابل نیوکاسل هم عملکرد خوبی داشتند.آنها باعث پیروزی در آن بازی بودند و امروز نیز پایه گزار پیروزی بودند.

۰ Comments