جایگزین مسیر

تمجید شاو از عملکرد یانگ

by | دی , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: لوک شاو عملکرد اشلی یانگ را در حدود یک ماه اخیر بسیار فوق العاده می داند و طی مصاحبه ای به تعریف و تمجید از او پرداخته است.

از زمانی که دفاع چپ انگلستانی و جوان قرمزها در بازی برابر آرسنال در 22 نوامبر دچار مصدومیت شد، اشلی یانگ تا کنون در همه دقایق بازی های یونایتد حاضر بوده است. یانگ در چند بازی اخیر به عنوان وینگر چپ بازی کرد و نام او در بین سه نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر باشگاه نیز قرار گرفت.

لوک شاو که پس از مدتی مصدومیت در نیمه دوم بازی برابر تاتنهام به میدان آمد، حالا می گوید که اشلی یانگ و همینطور آنتونیو والنسیا در بازی های اخیر یونایتد نمایش های قابل توجهی داشته اند. شاو به MUTV گفت:

والنسیا و یانگ فوق العاده بوده اند. من فکر می کنم درخشش آن ها واقعا به تیم کمک کرد، به خصوص اشلی که در همه بازی ها بی نظیر بود.”

“او هم در دفاع حضور موثری داشت و هم به خوبی حملات را پایه گذاری و برای مهاجمان موقعیت سازی می کرد، این چیزی است که در همه بازی ها آن را دیدم.”

شاو پس از مدتی مصدومیت حالا احساس می کند که آماده است و می خواهد به تیم کمک کند، مدافع 19 ساله شیاطین سرخ ادامه داد:

“اکنون احساس خیلی خوبی دارم. خیلی سخت است که پس از رهایی از مصدومیت، دوباره مصدوم شوید.”

“واقعا نا امید کننده بود، نمایش واقعی من هنوز در یونایتد آغاز نشده است. من فکر می کنم که بازی های زیادی را نیز تا قبل از دیدار برابر آرسنال از دست دادم و این واقعا به ضرر من بود، اما حالا آماده ام که به تیم کمک کنم. امیدوارم همینطور آماده بمانم و دیگر مصدوم نشوم. در حال حاضر کاملا برای بازگشت به تیم آماده هستم.”

۰ Comments