جایگزین مسیر

تمجید شیرر از عملکرد ۳ بازیکن منچستریونایتد در سنت جیمز پارک

by | مهر , ۲۷ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – آلن شیرر اسطوره باشگاه نیوکاسل که به عنوان کارشناس در برنامه Match Of the Day شبکه بی بی سی مشغول به کار است، در برنامه شنبه شب به تمجید از عملکرد برونو فرناندز، خوان ماتا و مارکوس راشفورد در پیروزی ۴-۱ مقابل نیوکاسل پرداخت.

شیاطین سرخ با گل به خودی نیوکاسل در دقایق ابتدایی از شاگردان استیو بروس عقب افتادند ولی با ضربه سر هری مگوایر بازی را در نیمه اول مساوی کردند و در ۱۰ دقیقه انتهایی بازی موفق شدند ۳ گل دیگر توسط برونو فرناندز، آرون وان بیساکا و مارکوس راشفورد به ثمر رسانند و با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شوند. لازم به ذکر است که برونو فرناندز در این بازی یک پنالتی نیز از دست داد.

آلن شیرر در برنامه شب گذشته Match Of the Day به تحلیل بازی پرداخت و از عملکرد ۳ بازیکن یونایتد تمجید کرد:

اگر بخواهیم به تحلیل عملکرد منچستریونایتد در این بازی بپردازیم، فکر می‌کنم اوله گونار سولسشائر بخاطر تغییراتی که در ترکیب خود ایجاد کرد لایق تمجید است. پس از عملکردی که در بازی قبل داشتند، تیم باید دچار تغییراتی می‌شد. چنین اتفاقی افتاد و آنها بسیار خوب بازی کردند و کاملا نیوکاسل را نابود کردند.

مالکیت بازی کاملا در دست آنها بود. به نظرم ماتا و فرناندز بسیار هوشمندانه بازی کردند، چون در فضاهای کوچک جلوی خط دفاعی نیوکاسل حضور موثری داشتند و بازیکنان حریف نمی‌توانستند آنها را کنترل کنند. وقتی توپ دست آنها بود بسیار عملکرد بسیار خوبی داشتند و خلاقیت زیادی از خود نشان دادند، چیزی که نیوکاسل نداشت.

سانتر بسیار خوبی از سمت ماتا برای گلزنی مگوایر فرستاده شد و مگوایر گلزنی کرد. اگر این ۲ بازیکن(فرناندز و ماتا) پا به توپ باشند و میزان زمان و فرصتی که بازیکنان نیوکاسل در اختیار آنها گذاشتند را به آنها بدهید، درست مانند این بازی شما را مجازات کرده و مشکلات زیادی برایتان ایجاد می‌کنند.

فکر می‌کنم راشفورد هم عملکرد عالی داشت. یک گل و دو پاس گل. پس افتضاح بازی قبل، بابت بازی امشب به اوله گونار سولسشائر آفرین می‌گویم.

۰ Comments