جایگزین مسیر

تمجید ون خال از تلاش های گیگزی

by | مرداد , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

لوئیز ون خال از رایان گیگز به علت کمک های زیادش و همچنین دانش فنی که دارد و در خدمت باشگاه از آن استفاده کرده تمجید کرد و حضور او را باعث خوشحالی خود دانست.

گیگز که بعد از نزدیک به ربع قرن فصل گذشته دوران با شکوه فوتبالش را کنار گذاشت بلافاصله به دستور ون خال به عنوان یکی از دستیارانش معرفی شد تا او همچنان در اولدترافورد باشد اما نه در زمین و بر روی نیمکت.

ونخال در مصاحبه ی خود گفت:

“اول از همه باید از دستیارم گیگزی تشکر کنم و باید بگویم از وجودش بسیار خوشحال می باشم.

من قبل از امضای قرار داد با او صحبت کردم و تصویر خوبی از او در ذهنم داشتم و روز به روز در ذهن من او شرایطش بهتر و دوست داشتنی تر می شود.

او کارش بسیار سخت است چرا که یک کار ندارد و حدود 5 تا 9 کار را انجام می دهد که بسیار سخت است وقتی شما دستیار یک مربی هستید اما گیگزی از انجام این کارها بسیار خوشحال است و بدون هیچ مشکلی انجام می دهد و من خوشحالم که همچین مربی را در کادر خود دارم.

من می خواستم یک عضو از کادر فنی قبلی را نگه دارم تا با فرهنگ باشگاه و شرایط کنونی تیم آشنا شوم.من می خواستم به کمک گیگز بازیکنان را زودتر بشناسم و هم اکنون او بسیار به من راهنمایی می کند.

من همیشه یک نفر از کارد مربیگری قبلی را در تیم هایم نگه می داشتم.در بارسا خوزه مورینیو و در بایرن مونیخ هرمان گرلند و هم اکنون در منچستریونایتد رایان گیگز این نقش را دارد.او با فرهنگ یونایتد آشناست و بهترین کار حضور در منچستریونایتد است و من هم اکنون خوشحال از این اتفاق هستم.

کارکنان از بازیکنان مهم ترند و من برای برخی از بازیکنان که این موضوع را قبول ندارند متاسفم چرا که شما برای ایجاد یک فلسفه و یک تاکتیک برای یک تیم نیاز به کادر فنی دارید و عمل کردن به آنها فقط کار بازیکنان است اما نهادینه کردن این فلسفه کار سختی است و من روی کمک دستیارانم حساب کرده ام.”

ون خال در مورد شرایط تمرینات گفت:

“بازیکنان بسیار سخت کوش هستند و به خوبی بر روی تمرینات تمرکز دارند تا خواسته های من برآورده شود و این موضوع بسیار برای من خوشایند است.

زمانی که من و کادر فنی تمرینات را ارائه می دهیم بازیکنان خیلی خوب و منظم کار می کنند و من امیدوارم این نظم در بازی هایی که انجام می دهیم نیز رعایت شود.شرایط تمرینی دو برابر از آن چیزی است که من پیش بینی می کردم.”

۰ Comments